SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Reklama radiowa: Eska Rock i Jedynka mocno w górę, RMF FM ostro w dół (TOP 10)

W sierpniu br. polskie stacje radiowe cennikowo zarobiły z reklam 7,7 proc. mniej niż rok wcześniej Wśród czołowych rozgłośni duże wzrosty tych przychodów osiągnęły Eska Rock i Jedynka, za to spory spadek zanotowało RMF FM.

Z danych Kantar Media (poprzednia nazwa: Expert Monitor) przygotowanych dla portalu Wirtualnemedia.pl wynika, że cennikowe wpływy reklamowe Eski Rock (Grupa Radiowa Time) były w sierpniu o 71,4 proc. wyższe niż rok wcześniej, a Jedynki (Polskie Radio) - o 31,6 proc. wyższe. Eska Łódź (Grupa Radiowa Time) zarobiła z reklam więcej o 24,5 proc., TOK FM (Agora) - o 24,2 proc., a Eska Poznań (Grupa Radiowa Time) - o 20,3 proc. Natomiast przychody Trójki (Polskie Radio) wzrosły o 7,6 proc.

>>> Duży spadek Radia ZET, zyskały Jedynka i Trójka

Za to niewielkie spadki cennikowych wpływów reklamowych zanotowały Radio ZET (Eurozet) oraz Eska Wrocław i Eska Warszawa - odpowiednio: 1,4, 1,2 i 5,4 proc. Natomiast RMF FM (Grupa RMF) zarobiło z reklam aż 36 proc. mniej niż rok wcześniej.

>>> Eska i Złote Przeboje w górę, duży spadek rozgłośni regionalnych

Cennikowe wpływy reklamowe stacji radiowych (bez autopromocji)
WIRTUALNEMEDIA.PLVIII.2012VIII.2011
RMF FM49 337 140 zł77 146 270 zł
Radio ZET39 693 545 zł40 268 804 zł
Program III Polskiego Radia8 744 360 zł8 125 230 zł
Program I Polskiego Radia7 017 150 zł5 333 380 zł
Eska Wrocław4 776 440 zł4 832 394 zł
Eska Rock3 965 220 zł2 313 740 zł
TOK FM3 959 440 zł3 188 090 zł
Eska Poznań3 308 710 zł2 750 830 zł
Eska Warszawa3 207 160 zł3 388 660 zł
Eska Łódź3 090 916 zł2 481 780 zł
monitorowane stacje razem209 421 998 zł226 770 763 zł

Dołącz do dyskusji: Reklama radiowa: Eska Rock i Jedynka mocno w górę, RMF FM ostro w dół (TOP 10)

7 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Neo
Chciwość zostanie ukarana i to krakowskie skąpstwo. A w reklamie będzie jeszcze gorzej. Cudowna wiadomość, niech media upadają, a redaktorki niech poczują prawdziwy smak życia. Potem będą wiedzieli jak i co opisywać i relacjonować, jak będzie im potrzeba pracować za 1000 zł na umowę zlecenie.
odpowiedź
User
Neo
Do Kopiec-kreta. Dziękuję za wypowiedź pracownika RMF-u jak mniemam. Ludzie są prymitywni, myślą, że jak pracują w RMF-ie lub TVN-ie, to chwycili Pana Boga za pięty. A prezesi to wykorzystują i pompują z tych naiwniaków, którym wyprano mózgi, że pracują dla takiej marki. ŻAŁOSNE, LUDZIE NIE DAJCIE SIĘ TAK PONIEWIERAĆ.
odpowiedź
User
ju
Polityczne ględzenie poranne starszych panów jest niemiłe (choć już trochę odpuścili). Szkoda bo potrafią żartować bez polityki też. Bardzo antyrządowy K. Piasecki stał się upierdliwy niestety tylko w jedną stronę. No i w końcu Bogdan Zalewski, to całe zło bijące od rządu Tuska – to nie tylko katastrofa smoleńska, pan Zalewski lansuje katastrofę (jak się wyraził) po-smoleńską. Redaktorzy i dziennikarze eReMeFefem OBUDŹCIE SIĘ. To nie czasy rządu Millera i nie czasy ST. Mamy gdzieś Wasze poglądy polityczne !!!. Tu nie chodzi o Wielką Kumulację i inne pierdoły. Tu chodzi o takich jak: Jędrych, Maciborek, Konatowicz, Urbaniak, Dyk , a i innych przepraszam, że nie piszę ..o i Olbratowski Tomasz też. Jeśli chcecie połączyć się z jedyną słuszną siecią radiową o najlepszym zasięgu, to mam Was gdzieś. Szkoda by było, bo zawsze byliście najlepsi. Ciągle jednak Pozdroofka.
odpowiedź