SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Reklama radiowa: Eska Rock i Jedynka mocno w górę, RMF FM ostro w dół (TOP 10)

W sierpniu br. polskie stacje radiowe cennikowo zarobiły z reklam 7,7 proc. mniej niż rok wcześniej Wśród czołowych rozgłośni duże wzrosty tych przychodów osiągnęły Eska Rock i Jedynka, za to spory spadek zanotowało RMF FM.

<!-- 0.5092s -->

Z danych Kantar Media (poprzednia nazwa: Expert Monitor) przygotowanych dla portalu Wirtualnemedia.pl wynika, że cennikowe wpływy reklamowe Eski Rock (Grupa Radiowa Time) były w sierpniu o 71,4 proc. wyższe niż rok wcześniej, a Jedynki (Polskie Radio) - o 31,6 proc. wyższe. Eska Łódź (Grupa Radiowa Time) zarobiła z reklam więcej o 24,5 proc., TOK FM (Agora) - o 24,2 proc., a Eska Poznań (Grupa Radiowa Time) - o 20,3 proc. Natomiast przychody Trójki (Polskie Radio) wzrosły o 7,6 proc.

>>> Duży spadek Radia ZET, zyskały Jedynka i Trójka

Za to niewielkie spadki cennikowych wpływów reklamowych zanotowały Radio ZET (Eurozet) oraz Eska Wrocław i Eska Warszawa - odpowiednio: 1,4, 1,2 i 5,4 proc. Natomiast RMF FM (Grupa RMF) zarobiło z reklam aż 36 proc. mniej niż rok wcześniej.

>>> Eska i Złote Przeboje w górę, duży spadek rozgłośni regionalnych

Cennikowe wpływy reklamowe stacji radiowych (bez autopromocji)
WIRTUALNEMEDIA.PL VIII.2012 VIII.2011
RMF FM 49 337 140 zł 77 146 270 zł
Radio ZET 39 693 545 zł 40 268 804 zł
Program III Polskiego Radia 8 744 360 zł 8 125 230 zł
Program I Polskiego Radia 7 017 150 zł 5 333 380 zł
Eska Wrocław 4 776 440 zł 4 832 394 zł
Eska Rock 3 965 220 zł 2 313 740 zł
TOK FM 3 959 440 zł 3 188 090 zł
Eska Poznań 3 308 710 zł 2 750 830 zł
Eska Warszawa 3 207 160 zł 3 388 660 zł
Eska Łódź 3 090 916 zł 2 481 780 zł
monitorowane stacje razem 209 421 998 zł 226 770 763 zł
Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Reklama radiowa: Eska Rock i Jedynka mocno w górę, RMF FM ostro w dół (TOP 10)

9 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Neo
Chciwość zostanie ukarana i to krakowskie skąpstwo. A w reklamie będzie jeszcze gorzej. Cudowna wiadomość, niech media upadają, a redaktorki niech poczują prawdziwy smak życia. Potem będą wiedzieli jak i co opisywać i relacjonować, jak będzie im potrzeba pracować za 1000 zł na umowę zlecenie.
8 8
odpowiedź
User
Kopiec kreta
"Neo" napisał(a): a redaktorki niech poczują prawdziwy smak życia. Potem będą wiedzieli jak i co opisywać i relacjonować, jak będzie im potrzeba pracować za 1000 zł na umowę zlecenie.


W RMF sporo osób to czuje.
8 8
odpowiedź
User
Neo
Do Kopiec-kreta. Dziękuję za wypowiedź pracownika RMF-u jak mniemam. Ludzie są prymitywni, myślą, że jak pracują w RMF-ie lub TVN-ie, to chwycili Pana Boga za pięty. A prezesi to wykorzystują i pompują z tych naiwniaków, którym wyprano mózgi, że pracują dla takiej marki. ŻAŁOSNE, LUDZIE NIE DAJCIE SIĘ TAK PONIEWIERAĆ.
8 8
odpowiedź
User
ju
Polityczne ględzenie poranne starszych panów jest niemiłe (choć już trochę odpuścili). Szkoda bo potrafią żartować bez polityki też. Bardzo antyrządowy K. Piasecki stał się upierdliwy niestety tylko w jedną stronę. No i w końcu Bogdan Zalewski, to całe zło bijące od rządu Tuska – to nie tylko katastrofa smoleńska, pan Zalewski lansuje katastrofę (jak się wyraził) po-smoleńską. Redaktorzy i dziennikarze eReMeFefem OBUDŹCIE SIĘ. To nie czasy rządu Millera i nie czasy ST. Mamy gdzieś Wasze poglądy polityczne !!!. Tu nie chodzi o Wielką Kumulację i inne pierdoły. Tu chodzi o takich jak: Jędrych, Maciborek, Konatowicz, Urbaniak, Dyk , a i innych przepraszam, że nie piszę ..o i Olbratowski Tomasz też. Jeśli chcecie połączyć się z jedyną słuszną siecią radiową o najlepszym zasięgu, to mam Was gdzieś. Szkoda by było, bo zawsze byliście najlepsi. Ciągle jednak Pozdroofka.
8 8
odpowiedź
User
Piotr Piwowar
Niestety ciągłe nudzenie ludzi wielką kumulacją przynosi efekty. Ludzie odchodzą od RMF-u zwłaszcza w godz. kiedy reklama jest najdroższa. Sam od dawien dawna jestem słuchaczem RMF-u, ale w godz. 9 - 17 przemełłam się na inną stację. Poza tym coś się niedobrego zaczyna dziać z faktami. Słuchając w sobotę Faktów przekłamali informacje dotyczącą ilości osób biorących udział w sobotniej manifestacji w Warszawie. Według RMF-u było 40 tys osób a tak naprawdę było ponad 200 tys! a więc spore przekłamanie. Czyżby teraz RMF szedł drogą Radia ZET w celu zdobycia sympatii partii rządzącej i KRRiTV?
8 8
odpowiedź