SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Reklamowa Radiostacja

Radiostacja w sieci Ad.net

Radiostacja, stacja należąca do Grupy Eurozet, właściciela Radia Zet, uruchomiła na swojej stronie internetowej płatne reklamy internetowe. Stało się to możliwe dzięki podpisaniu umowy z siecią reklamową Ad.net.

"Od ponad dwóch miesięcy Radiostacja zaprasza na całkiem nowa witrynę. Internauci mogą na niej znaleźć interesujące młodzież treści. Internet to ważny dla nas kanał komunikacji z młodzieżą. Witryna przygotowana została we współpracy z TENBIT. Już od jakiegoś czasu wychodząc naprzeciw oczekiwaniom klientów chcieliśmy wykorzystać nasza stronę do celów komercyjnych. Istnieje zapotrzebowanie na dobre strony internetowe skierowane do młodych ludzi. Poszukiwaliśmy odpowiedniego partnera biznesowego. Wybraliśmy siec Ad.net ze względu na dobra współprace z Eurozet oraz zasięg i wiarygodność. Życzymy naszym partnerom sukcesów." - Sławomir Assendi, Dyrektor Zarządzający Radiostacja Sp. z o.o.

"Coraz więcej reklamodawców pozycjonuje swoje produkty wiążąc je z bardziej niszowymi zjawiskami kulturowymi - np. clubbingiem, hip-hopem. Radiostacja gwarantuje skuteczne dotarcie do interesujących się nimi ludzi młodych, niepokornych, z dużych ośrodków miejskich. Jesteśmy bardzo zadowoleni z rozpoczęcia współpracy. To już druga witryna stacji radiowej holdingu EuroZet (obok RadiaZet), która dołączyła do naszej sieci." Adam Kwaśniewski, Dyrektor Handlowy Ad.net S.A.
Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Reklamowa Radiostacja

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl