Reklamy w mobilnych wyszukiwarkach w górę

W ciągu najbliższych kilku lat reklamodawcy znacząco zwiększą swojenakłady na reklamę w mobilnych wyszukiwarkach.

km
km
Udostępnij artykuł:

Firma badawcza ABI Research prognozuje, że w latach 2008 - 2013rynek reklamy w mobilnych wyszukiwarkach zwiększy swoją wartość z815 milionów do 5 miliardów dolarów - informuje serwis Adweek.

Według analityków z ABI Research, wyszukiwarki staną się taksamo ważne w mobilnej przestrzeni jak na rynku internetowym, akonsumenci będą mieć coraz więcej opcji wykonywania wyszukiwańpoprzez wiadomości SMS lub usługi dostawców. To z kolei będziesprzyjać wzrostowi nakładów na reklamę.

Firma badawcza szacuje, że liczba wyszukiwań wykonywanych zapośrednictwem wiadomości SMS zwiększy się w latach 2008 - 2013 z 13do 76 miliardów, a mobilne przeglądarki będą zainstalowane w 1,5miliarda telefonów komórkowych.

źródło: Adweek

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej

Drugi sezon "8 wspaniałych" w Canal+. Premiera już dziś

Drugi sezon "8 wspaniałych" w Canal+. Premiera już dziś

Sezon świąteczny to szczyt sprzedaży subskrypcji streamingowych

Sezon świąteczny to szczyt sprzedaży subskrypcji streamingowych

W tym kraju "Gang Olsena" jest jak "Kevin" w Polsacie. I nie chodzi o Danię

W tym kraju "Gang Olsena" jest jak "Kevin" w Polsacie. I nie chodzi o Danię

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Te wywiady warto przeczytać. 10 mocnych rozmów na Święta

Te wywiady warto przeczytać. 10 mocnych rozmów na Święta