SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Reklamy w Polsacie tańsze o 11 proc., „Mega Hit” za 30 tys. zł

W lipcowym cenniku reklamowym Polsatu spoty są średnio o 11 proc. tańsze niż przed rokiem. Za najdroższe reklamy, przy „Mega Hicie”, trzeba zapłacić niecałe 30 tys. zł.

Reklamy w Polsacie tańsze o 11 proc., „Mega Hit” za 30 tys. zł

Spoty przy poniedziałkowo-wtorkowym cyklu filmowym „Mega Hi” kosztują obecnie od 13,7 do 29,6 tys. zł (wszystkie podane w tekście kwoty to ceny 30-sekundowych reklam). Przed rokiem ceny tych spotów były mniej więcej takie same - wynosiły od 13,8 do 30,1 tys. zł.

Z kolei najdroższa reklama przy środowym filmie po godz. 20 kosztuje 23,7 tys. zł, przy czwartkowym - 23,6 tys. zł, a przy piątkowym – 20,8 tys. zł. Rok temu na takie spoty trzeba było wydać, odpowiednio, 24,5, 1,4 i 19,5 tys. zł.

Wśród seriali najdroższe dla marketerów jest „Na krawędzi”, przy którym reklamy kosztują maksymalnie 21 tys. zł. W lipcu ub.r. w tym paśmie (niedziela po godz. 21) emitowane były „Kości”, a za spot przy nich należało zapłacić nawet 23,7 tys. zł. Ceny najdroższych reklam przy „Świecie według Kiepskich” wynoszą 20,2 tys. zł, czyli 1,9 tys. zł więcej niż rok wcześniej.

W wieczornym paśmie informacyjnym reklama przed „Wydarzeniami” kosztuje najwyżej 13,5 tys. zł (czyli 1,5 tys. zł mniej niż rok temu), przed serwisem sportowym - 18,6 tys. zł (2,3 tys. zł więcej niż przed rokiem), a przed prognozą pogody - 19,4 tys. zł (też 2,3 tys. zł więcej niż rok temu).

Polsat zaczął sprzedaż reklam na lipiec jako ostatni z głównych nadawców telewizyjnych. Wcześniej swoje oferty udostępniły Telewizja Polska (zobacz szczegóły) i TVN (więcej na ten temat).

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Reklamy w Polsacie tańsze o 11 proc., „Mega Hit” za 30 tys. zł

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
fds
Jak brakuje pomysłów na rozwój, a tym samym traci sie reklamodawców... no to trzeba obnizać. Dajcie podwyżki pracownikom to i lepiej zaczną pracować, co antena na pewno zauważy. z pozdrowieniami dla MB i Niny ;)
8 8
odpowiedź