SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Rekordowy wynik Trójki, słabszy RMF i Zetki

6,15% udziałów w rynku - to najwyższy wskaźnik słuchalności Trójki od 1997 roku, odkąd Instytut SMG/KRC prowadzi badania Radio Track

Takie wyniki osiągnęła stacja w ostatnim kwartale 2004 roku.

W najnowszym okresie badawczym (październik - grudzień 2004, Radio Track, SMG/KRC) Trójka zanotowała 6,15 % udziałów w rynku. Zasięg dzienny stacji wynosi obecnie 7,2 %. Oznacza to, że Trójki słucha codziennie 2 150 tys. osób.

Jak wynika z tych samych danych RMF ma 22,3 proc. udziałów w rynku ogólnopolskim (w poprzedniej fali 22,7 proc.). Drugie jest Radio Zet - 19,6 proc. udziałów (poprzednio 20,6 proc.).  Trzeci jest Program I Polskiego Radia, który ma 15,6 proc. (15 proc.). 

Tymczasem "Trójka" w grupie celowej słuchaczy pomiędzy 20 a 40 rokiem życia, z wyższym i średnim  wykształceniem, mieszkających w miastach powyżej 100 000 mieszkańców, udział w rynku wynosi 11,6% a zasięg dzienny - 13,3%.

Trójkowe audytorium odmłodziło się. Od 2001 roku (październik-grudzień 2001, Radio Track, SMG/KRC) Trójce przybyło 330 tys. słuchaczy z tego 260 tys. w grupie pomiędzy 20 a 40 rokiem życia.

Stale poprawia się struktura słuchaczy pod względem wykształcenia. Od 2001 roku odsetek słuchaczy z wyższym i średnim wykształceniem wzrósł z 77,7% (październik-grudzień 2001, SMG/KRC) do 82,5% (październik-grudzień 2004, SMG/KRC).

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Rekordowy wynik Trójki, słabszy RMF i Zetki

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl