SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Relaunch Magazynu Enter

Nowy Enter (Vogel Burda Communications) to już nie tylko tematyka komputerowa.

Enter to nie tylko nowa szata graficzna. Dużym zmianom poddana została przede wszystkim zawartość samego pisma, dostosowana do nowej grupy docelowej.

„Do tej pory Enter kojarzony był głównie z tematyką komputerową. Nowa odsłona przynosi czytelnikom szereg informacji z zakresu technologii, gadżetów, gier komputerowych, internetu, a także aktualny przegląd rynku. Między innymi na te zmiany pragniemy zwrócić uwagę potencjalnemu czytelnikowi” – mówi Leszek Kobyliński, dyrektor wydawniczy magazynu Enter.

Key Visual kampanii, przygotowany przez agencję GonnaBe, oparty został na haśle „Bigger, Better, Enter”, któremu towarzyszy jaskrawe czerwone tło i okładka nowego magazynu.

Działania promocyjne obejmą swoim zasięgiem telewizję, radio, internet, prasę branżową oraz outdoor. W media planie znalazły się między innymi takie pozycje jak TVN, TVP 3, MTV, Canal+ Sport, Viva, Planete, Hallmark, Media Marketing Polska, Gadu Gadu, Wirtualna Polska oraz Onet.

Obsługą klienta z ramienia agencji zajmuje się Account Manager Agata Kaczor. Dla magazynu pracuje także zespół GonnaBe pod kierunkiem Creative Directora Rafała Korulczyka. Za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Effective Media. Całość działań ze strony magazynu Enter koordynuje dyrektor wydawniczy Leszek Kobyliński.

listopad

20062005
ZKDPSprzedaż ogólem
PC Format 16154714585
Komputer Świat (dwutygodnik)10018896453
CD Action8783088266
PC World Komputer5666946834
Chip5582057571
Click5010961983
Komputer Świat Gry3739141305
Play2308530905
Chip Komputer Test2093623004
Enter CD1787524924

Dołącz do dyskusji: Relaunch Magazynu Enter

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl