Stoch, Żyła, Kubacki i Kot reklamują SUV-y Renault (wideo)

Rusza kampania reklamowa samochodów Renault typu SUV, w której występują skoczkowie narciarscy Kamil Stoch, Piotr Żyła, Dawid Kubacki i Maciej Kot. Akcja jest realizowana pod hasłem „Dołącz do drużyny Renault”.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

W kampanii promowane są modele Koleos, Kadjar i Captur. Reklamy, pod wspólnym hasłem „Dołącz do drużyny Renault”, podkreślają atuty tych samochodów oraz informują o promocyjnej ofercie.

 

W poszczególnych spotach Kamil Stoch, Piotr Żyła, Dawid Kubacki i Maciej Kot w zabawny sposób prezentują konkretne rozwiązania dostępne w SUV-ach Renault: możliwość personalizacji kolorów nadwozia, bezdotykowe otwieranie bagażnika oraz karta Hands Free.

 

 

Renault Polska od lutego ub.r. jest oficjalnym partnerem Polskiego Związku Narciarskiego. W ramach współpracy firma przekazała PZN 25 samochodów do wykorzystania, a logo marki umieszczono na kombinezonach startowych zawodników, m.in. skoczków.

Umowę podpisano na dwa lata.

 

Na początku br. Maciej Kot, Dawid Kubacki, Kamil Stoch i Piotr Żyła reklamowali paliwo Lotos Dynamic Diesel.

Obecna kampania Renault obejmuje telewizję (10-sekundowy spot, billboard sponsorski i tag ofertowy w stacjach TVN, TVP i Polsatu) oraz internet (trzy spoty 30-sekundowe i bannery).

Kreację kampanii przygotowała agencja Publicis Poland, za działania w internecie odpowiada agencja Publicis DWL, a za zakup mediów - dom mediowy OMD.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych
Materiał reklamowy

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu