SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Renault uruchamia kanał telewizyjny

Firma Renault uruchomiła w internecie swój pierwszy dedykowanykanał telewizyjny.

Głównym celem Renault TV (www.renault.tv) jest wykorzystanieobecnej działalności firmy, m.in. współpracy z Fashion Week iFormułą 1, a także jej 110-letniej historii, do dostarczeniarozrywki i informacji potencjalnym klientom.

"Wkraczamy w erę, w której media się zmieniają. Sposób w jakiludzie konsumują media jest obecnie bardzo różny niż to miałokiedyś miejsce" - tłumaczy decyzję o stworzeniu usługi StephenNorman, dyrektor ds. marketingu w Renault.

Renault TV obejmuje pięć kanałów - Live, Entertainment,Autotainment, Infotainment i Motorsports. Specjalnie na ichpotrzeby serię dodatkowych krótkich filmów przygotował domprodukcji telewizyjnej RDF w Londynie.

źródło: Brand Republic

Dołącz do dyskusji: Renault uruchamia kanał telewizyjny

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl