Republika liderem, ale to wPolsce24 zyskało najwięcej. Dobry luty dla TVP Info

Przetasowanie na szczycie najpopularniejszych kanałów newsowych. Republika w lutym br. został liderem zestawienia, wyprzedzając kanał TVN24. Największy wzrost w rankingu zanotował główny konkurent Republiki - kanał wPolsce24.pl, wzrostem cieszyć się mógł też kanał TVP Info, mający za sobą trudny rok.

Patryk Pallus
Patryk Pallus
Udostępnij artykuł:
Republika liderem, ale to wPolsce24 zyskało najwięcej. Dobry luty dla TVP Info

W lutym br. udział w rynku Republiki wyniósł 5,83 proc., podczas gdy rok wcześniej było to 3,09 proc. Dało to jej awans z drugiego miejsca na pierwsze.

Kanał ten już zimą ub.r. notował ogromne wzrosty widowni, przejmując część widzów TVP Info z czasów telewizji zarządzanej przez ludzi rekomendowanych przez PiS. Latem ten efekt wzmocniło pojawienie się stacji na ósmym multipleksie naziemnej telewizji cyfrowej.  

Na drugie miejsce z pierwszego spadł kanał TVN24 – jego udział zmalał z 6,89 proc. do 5,38 proc. Zimą ubiegłego roku stacja notowała jednak zwiększone zainteresowanie i biła rekordy oglądalności - miało to związek z wydarzenia po jesiennych wyborach parlamentarnych. Stacja ta, w przeciwieństwie do Republiki, jest dostępna tylko w ofercie płatnej telewizji.

Trzecia pozycja należała do TVP Info, które może się pochwalić wzrostem o 22 proc. Dalej uplasowały się należące do Grupy Polsat Plus stacje Polsat News i Wydarzenia 24.

Najwięcej zyskał kanał wPolsce24.pl – jego udział wzrósł aż o 191,4 proc. i wyniósł 1,02 proc. Stacja od września ub.r., podobnie jak Republika, nadaje na MUX-8. 

grafika

TVN24 liderem w grupie komercyjnej

W grupie komercyjnej 16-59 liderem był niezmiennie kanał TVN24 z udziałem wynoszącym 3,60 proc. po spadku o 20 proc.

Republika znalazła się na drugiej pozycji, notując wzrost z 1,77 proc. do 2,90 proc. Trzeci był Polsat News, a dopiero czwarte TVP Info.

grafika

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych
Materiał reklamowy

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu