SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Subskrybenci platformy RMF Classic+ z dostępem do jednej z pozycji na Legimi

Serwis Legimi rozpoczął współpracę z platformą radiową RMF Classic+, dzięki czemu jej użytkownicy mają od teraz bezpłatny dostęp do jednej z pozycji na Legimi. Do wyboru są audiobooki, ebooki i synchrobooki rekomendowane przez dziennikarzy RMF Classic, a lista liczy 16 pozycji.

Article

Subskrybenci RMF Classic+ mogą wybrać jedną z pozycji, spośród polecanych przez zespół stacji. W ramach akcji „Czytaj z RMF Classic+” do wyboru są m.in. autobiografia Ennio Morricone, społeczno-feministyczna powieść Marty Dzido „Małż”, książka „Medytacja to nie to, co myślisz” Jona Kabata-Zinna, reporterska opowieść Joanny Gierak-Onoszko „27 Śmierci Toby’ego Obeda”, reportaże Barbary Włodarczyk o współczesnej Rosji czy uhonorowana Nagrodą Literacką Nike „Baśń o wężowym sercu” Radka Raka. Ale znajdą się też na na liście pozycje autorów zagranicznych, takich jak Richard Flanagan („Klaśnięcie jednej dłoni”), Amos Oz („Judasz”) czy Cormac McCarthy („To nie jest kraj dla starych ludzi”).

Bezpłatny dostęp do ebooków, audiobooków i synchrobooków to kolejny bonus oferowany subskrybentom platformy radiowej RMF Classic+. Użytkownicy mogą słuchać już streamu radia RMF Classic bez reklam (bloki reklamowe zastępowane są muzyką), wybierać spośród czterech tematycznych audycji muzycznych nadawanych równolegle w dni powszednie po godz. 13:00, a także odsłuchiwać specjalne podcasty dostępne tylko na RMF Classic+. Pod koniec kwietnia udostępniona została nowa aplikacja mobilna RMF Classic, z poziomu której możliwy jest dostęp do platformy RMF Classic+, a już w połowie maja subskrybenci skorzystają z nowej funkcjonalności, która da im dostęp do systemu bonusów.

Platforma internetowa RMF Classic+ wystartowała w połowie stycznia br. Dostęp do niej kosztuje 9,90 zł miesięcznie, pierwsze 30 dni są bezpłatne. W dowolnym momencie można zrezygnować z subskrypcji. Jest to pierwsza płatna oferta Grupy RMF w internecie.

RMF Classic jest nadawane w 21 największych miastach. Według badania Radio Track w ub.r. rozgłośnia miała 1,6 proc. udziału w rynku słuchalności, wobec 1,5 proc. rok wcześniej.  Z kolei Legimi to platforma z audiobookami i ebookami. W czwartym kwartale ub.r w ujęciu skonsolidowanym zanotowała ona wzrost przychodów o 33,9 proc. do 13,5 mln zł, spadek zysku EBITDA z 560,1 do 541,3 tys. zł i wzrost straty netto z 336 do 473,8 tys. zł. Na koniec grudnia miała 169,9 tys. abonentów, z czego 116,1 tys. indywidualnych.

Dołącz do dyskusji: Subskrybenci platformy RMF Classic+ z dostępem do jednej z pozycji na Legimi

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl