SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

RMF FM z nowym logo na 30-lecie stacji, specjalna edycja konkursu "Twój szczęśliwy pesel"

Stacja RMF FM (Grupa RMF FM) w przyszłym roku będzie obchodzić 30-lecie swojego powstania. Jednak już od poniedziałku, 2 września br. rozpoczyna świętowanie swoich urodzin - towarzyszyć temu będzie nowe logo oraz specjalna edycja konkursu "Twój szczęśliwy pesel".

Article

RMF FM to rozgłośnia radiowa, która była pierwszą w Polsce, komercyjną stacją. Po raz pierwszy rozpoczęła nadawanie w 1990 roku.

Zanim w przyszłym roku rozpocznie oficjalne świętowanie, uruchomi specjalną, jubileuszową edycję konkursu „Twój szczęśliwy pesel”. Od poniedziałku do piątku o godzinie 8.15 wylosowany zostanie jeden numer pesel, a jego posiadacz otrzyma 10 tysięcy złotych.

Warunkiem wzięcia udziału w konkursie jest wpisanie numeru pesel przez słuchacza za pośrednictwem strony rmf.fm.

We wrześniu - oprócz codziennych nagród – będzie losowany dodatkowy numer pesel, którego właściciel dostanie 30 tysięcy.

Konkurs otwiera obchody 30-lecia, spółka zapowiada, że to dopiero początek atrakcji dla słuchaczy.

W skład Grupy RMF FM – oprócz stacji RMF FM – wchodzi także RMF Classic (powstało w 2003 roku); RMF MAXXX (w 2004 roku).

Udział RMF FM pod względem słuchania w okresie od maja do lipca 2019 roku w grupie wiekowej 15-75 lat wyniósł 28,2 proc. Względem analogicznego okresu rok wcześniej wynik zwiększył się o 2,8 pkt. proc. - zdecydowanie najbardziej w zestawieniu.

 

 

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: RMF FM z nowym logo na 30-lecie stacji, specjalna edycja konkursu "Twój szczęśliwy pesel"

6 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
DW
Dodanie "30-tki" nazywają nowym logo? A już się łudziłem, że faktycznie zmienią to obecne - strasznie infantylne.
9 5
odpowiedź
User
MAjkal
Stare logo jest ok, co tu więcej zmieniać...
Co do wpisywania swojego PESEL na stronie z całymi danymi to bym się nad tym głęboko zastanowił ;)
12 1
odpowiedź
User
Seb
Można byłoby też wprowadzić specjalną oprawę loga na 30-lecie w postaci zdjęć od słuchaczy. Tak jak było w przypadku 25 urodzin w styczniu 2015 roku.
8 1
odpowiedź
User
DrVictór
Dym Matyldy się już nie unosi nad Zauberbergiem, więc po co ratować markę, skoro jest zwykle marką dla prokrestynatów nie chcącym się włączyć Spotify ani YT...
0 5
odpowiedź
User
.
pesel, może jeszcze adres i numer konta, no i oczywiście dane karty z PIN
1 1
odpowiedź