SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

RMF FM nowym liderem słuchalności w Poznaniu w I półroczu, TOK FM na drugim miejscu

Najchętniej słuchaną stacją radiową w Poznaniu zostało RMF FM. Na podium znalazły się takie stacje, jak: TOK FM i Trójka - wynika z najnowszej fali badań słuchalności radia.

Article

Z raportu Radio Track Millward Brown opracowanego przez portal Wirtualnemedia.pl wynika, że pozycję lidera rynku radiowego w Poznaniu w okresie stycznia do czerwca 2017 roku zajęło RMF FM, które awansowało z miejsca czwartego. Stacja ta względem analogicznego okresu rok wcześniej zanotowała wzrost średniego dobowego udziału słuchania z 8,6 proc. do 11,7 proc.

Z siódmego na drugie miejsce awansowało TOK FM (z 6,8 proc. do 10 proc.). Podium uzupełnia Trójka, która przed rokiem była wiceliderem (z 13,5 proc. do 9,3 proc.).

Czwarte miejsce ex aequo zajęły dwie stacje: Eska (strata z 13,7 proc. do 8,2 proc.) i Złote Przeboje (z 9,1 proc. do również 8,2 proc.). Pierwsza z tych stacji przed rokiem była liderem, a druga spadła z miejsca trzeciego.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: RMF FM nowym liderem słuchalności w Poznaniu w I półroczu, TOK FM na drugim miejscu

3 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
3fan
Trójce znowu leci na łeb, na szyję! Ale: publicystyka leży, serwisy coraz bardziej przechylone w prawo, muzycznie coraz gorzej...

I co? Znowu Magda Jethon będzie musiała posprzątać bałagan, którego noe zrobiła? Amen!
21 9
odpowiedź
User
Idź być diagnostą gdzie indziej
Trójce znowu leci na łeb, na szyję! Ale: publicystyka leży, serwisy coraz bardziej przechylone w prawo, muzycznie coraz gorzej...

I co? Znowu Magda Jethon będzie musiała posprzątać bałagan, którego noe zrobiła? Amen!

A kto posprząta po Pani Magdzie? Trzeba mieć klapki na oczach i zatyczki w uszach, żeby nie zauważyć komercjalizacji Trójki, która zaczęła się w okolicy roku 2000. Pani Magda kontynuowała trend zapoczątkowany przez Laskowskiego. Robiła to tylko w takim tempie, że żabosłuchacze się nie zorientowali, gdy zostali ugotowani. "Dobra zmiana" niszczy to radio, ale proces komercjalizacji i infantylizacji treści trwa już ponad 17 lat... Problem w tym, że bardzo mało osób jest zainteresowanych tym, żeby Trójka była radiem misyjnym. Coraz bardziej promocyjna szafa grająca, ale niektórym redaktorom jest to bardzo na rękę. Przecież na fali w redakcji muzycznej są ci sami ludzie, którzy byli za Jethon. Teraz mają jeszcze lepiej, a gdyby wróciła będą mieć jeszcze bardziej lepiej... Umarł król, niech żyje król...
8 18
odpowiedź
User
3fan
Nudzisz kolego, okrutnie nudzisz.... Jethon przejęła Trójkę gruntownie odremontowaną przez Skowrońskiego, aczkolwiek ze zrujnowanym budżetem. Odbudowała ją do bardzo porządnego stanu, obecnie muzycznie jest słabiej (niemądre pomysły Metza), ale publicystka to katastrofa, serwisy i aktualności też coraz słabsze (zależnie od serwisanta...).
19 8
odpowiedź