Robert Górski i Mariusz Cieślik w podcaście satyrycznym „Rzeczpospolitej”

W czwartek 24 listopada „Rzeczpospolita” (Gremi Media) startuje z podcastem satyrycznym „Górski & Cieślik. Polska od ucha do ucha”. Audycja będzie subiektywnym, autorskim przeglądem wydarzeń mijającego tygodnia, z humorem i dozą sarkazmu. Odcinki będą pojawiać się także w formie felietonów w dodatku „Plus Minus”.

jsx
jsx
Udostępnij artykuł:
Robert Górski i Mariusz Cieślik w podcaście satyrycznym „Rzeczpospolitej”

„Górski & Cieślik. Polska od ucha do ucha” to nowy podcast „Rzeczpospolitej”, którego już dziś, a także w każdy kolejny czwartek o godz. 20 można będzie słuchać na stronie Podcasty.rp.pl oraz we wszystkich serwisach streamingowych, tj. Spotify, Apple Podcasts, Google Podcasts, Acast, na kanale „Rzeczpospolita Audycje” a także na kanale dziennika na YouTubie.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/ewa-szadkowska-rzeczpospolita-szefowa-dzial-prawny-odchodzi-dziennik-gazeta-prawna,7169740833110145a ##

Prowadzącymi są Robert Górski, pomysłodawca serii komediowej „Ucho Prezesa”, oraz Mariusz Cieślik, stały publicysta „Rzeczpospolitej”, scenarzysta, pisarz. Audycja to satyryczne spojrzenie prowadzących na rzeczywistość, a także subiektywny przegląd wydarzeń w Polsce.

„Jako duet satyryczny mieliśmy kilkunastomiesięczną przerwę. Najpierw pandemia, a potem wojna i mieliśmy przez jakiś czas wrażenie, że nie ma z czego żartować. Ale po jakimś czasie doszliśmy do wniosku, że tylko śmiech może nas uratować. Satyra towarzyszyła Polakom zawsze w najgorszej opresji. By zacytować Stanisława Bareję: gdy zabrakło amunicji, ludność walczyła satyrą. I piosenką, ale, proszę wybaczyć, śpiewać nie będziemy. Nawet w podcaście. Chociaż są opinie, że mamy lepsze głosy niż Zenek Martyniuk” – mówią Robert Górski i Mariusz Cieślik.

Oprócz wersji dźwiękowej odcinki podcastów ukażą się co tydzień w formie całokolumnowego felietonu w weekendowych wydaniach „Rzeczpospolita Plus Minus”.

W grudniu 2019 roku „Rzeczpospolita” uruchomiła studio podcastów oraz serwis Podcasty.rp.pl, gdzie dostępne są trzy kanały m.in. z rozmowami z politykami, ludźmi biznesu, sportu, tj.„Rzeczpospolita Rozmowy”, „Rzeczpospolita Audycje”, „Rzecz W Tym”.

Jak wynika z danych PBC, w trzecim kwartale br. średnia sprzedaż wydania „Rzeczpospolitej” wyniosła 34 093 egz. (w tym 14 158 e-wydań). Dziennik był najbardziej opiniotwórczym polskim medium w październiku, jak pokazuje ranking Instytutu Monitorowania Mediów.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Świąteczna piosenka Radia 357 z  teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Świąteczna piosenka Radia 357 z teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Odchodzi szef działu wideo gry-online.pl. "Nie mogłem się na to zgodzić"

Odchodzi szef działu wideo gry-online.pl. "Nie mogłem się na to zgodzić"