SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Robert Lewandowski promuje „Happy Fridays" w T-Mobile

T-Mobile rusza z kolejną kampanią z udziałem Roberta Lewandowskiego, w której ambasador promuje bezpłatne gigabajty dostępne w ramach cotygodniowej akcji „Happy Fridays".

Article

W ramach akcji „Happy Fridays" T-Mobile proponuje klientom indywidualnym darmową paczkę 7 GB, którą można aktywować w aplikacji przez cztery dni – od 4 do 7 września.

W najnowszej kampanii Robert Lewandowski i T-Mobile zachęcają użytkowników do łapania dodatkowych gigabajtów. Piłkarz wykonuje idealne wymierzony strzał w stronę bramki, ale piłka trafia prosto w ręce postaci symbolizującej akcję Happy Fridays - tak jak kolejne pakiety darmowych gigabajtów trafią do rąk klientów operatora.

To kolejna akcja promocyjna T-Mobile z udziałem nowego ambasadora firmy, Roberta Lewandowskiego. W sierpniu tego roku piłkarz debiutował w kampanii operatora o sieci 5G, której motywem przewodnim była jakość. 

Kampanię przygotował departament zarządzania marką T-Mobile Polska wraz z agencją DDB Warszawa, za realizację działań w internecie odpowiada agencja VMLY&R. Planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Mindshare Polska.

W drugim kwartale br. T-Mobile Polska osiągnął wzrost przychodów o 3,4 proc. do 1,6 mld zł. Telekom miał 11,02 mln użytkowników (152 tys. więcej niż rok wcześniej), w tym 7,56 mln abonentów i 3,46 mln klientów ofert prepaidowych.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Robert Lewandowski promuje „Happy Fridays" w T-Mobile

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Irek
lewy to fotomontaz reklama
odpowiedź
User
Wass
Szkoda, że pojechał na urlop kiedy był mecz naszej reprezentacji, ale on kocha Polskę, może coś źle zapisał po prostu.
odpowiedź