Koniec współpracy Roberta Lewandowskiego z Gillette

Marka Gillette (Procter & Gamble) zakończyła współpracę z Robertem Lewandowskim. Piłkarz współpracował z nią od 2011 roku.

jd
jd
Udostępnij artykuł:

Informację o zakończeniu kontraktu Gillette z Lewandowskim podał "Super Express". Tabloid poinformował, że rocznie za współpracę z marką polski napastnik dostawał milion złotych.

Spekulacje na ten temat krążyły w mediach od kilku tygodni. Piłkarz zaczął się bowiem pojawiać publicznie nieogolony - co prawdopodobnie byłoby złamaniem zobowiązania w ramach reklamowania Gillette. Kilkanaście dni temu pytaliśmy przedstawicieli managementu Lewandowskiego oraz Procter & Gamble, czy Lewandowski dalej reklamuje Gillette. Z obu stron dostaliśmy jedynie zdawkowe, enigmatyczne odpowiedzi.

- Marka Gillette bardzo wysoko ceni długoletnią, bliską współpracę z p. Robertem Lewandowskim. Jesteśmy pełni podziwu dla jego talentu i osobowości. Podobne relacje łączą naszą markę z innymi wybitnymi światowymi graczami, takimi jak Neymar Jr, Antoine Griezmann czy Thomas Müller. Komunikacja marki, której celem jest przedstawienie wysokiej jakości naszych maszynek i ostrzy do golenia, oparta jest na współpracy z różnymi piłkarzami - odpowiedziała na pytania portalu Wirtualnemedia.pl Małgorzata Mejer, manager ds. komunikacji korporacyjnej Procter & Gamble w Europie Centralnej. Z kolei Tomasz Zawiślak, pracujący dla Lewandowskiego, odpowiedział nam - Jeśli chodzi o kontrakt sytuacja pozwala na to, żeby Robert wyglądał tak jak się z tym na dzisiaj dobrze czuje.

W środę otrzymaliśmy od Tomasza Zawiślaka komentarz: "Umowa z Gillette planowo zakończyła się w lipcu, a co będzie - czas pokaże".

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/dorota-wellman-najcenniejsza-reklamowa-gwiazda-raport-forbes ##

Lewandowski w reklamach

Robert Lewandowski firmuje swoim wizerunkiem kilka marek. Jest międzynarodowym ambasadorem napojów Oshee, smartfonów Huawei, reklamuje też szampony head&shoulders. Współpracuje też z Vistulą oraz bierze udział w kampaniach sponsorów reprezentacji Polski i Bayernu Monachium. W maju tego roku Lewandowski podpisał umowę z agencją Lagardère Sports, która odpowiada za komercyjne wykorzystywanie jego wizerunku poza Polską.

Od października ubiegłego roku na rynku działa także dom mediowy RL Media, w którym udziały ma firma Roberta Lewandowskiego i holding marketingowy Group One.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Startują zgłoszenia do kolejnej edycji Wirtuali – naszej nagrody dla najlepszych mediów i ludzi mediów

Startują zgłoszenia do kolejnej edycji Wirtuali – naszej nagrody dla najlepszych mediów i ludzi mediów

Duża zmiana w RASP. Komputer Świat ma trafić do struktury Business Insidera

Duża zmiana w RASP. Komputer Świat ma trafić do struktury Business Insidera

Koniec "Pogromców chaosu". Nie będzie kolejnej serii w TVN

Koniec "Pogromców chaosu". Nie będzie kolejnej serii w TVN

Tak rośnie polski rynek reklamowy. Maleje udział telewizji

Tak rośnie polski rynek reklamowy. Maleje udział telewizji

Biznes24 rozszerza tematykę. Nowy szef zapowiada więcej kobiet i zagranicy

Biznes24 rozszerza tematykę. Nowy szef zapowiada więcej kobiet i zagranicy

Nowe kanały muzyczne startują w kolejnym kraju. Wkrótce dołączy je polski operator

Nowe kanały muzyczne startują w kolejnym kraju. Wkrótce dołączy je polski operator