Koniec współpracy Roberta Lewandowskiego z Gillette

Marka Gillette (Procter & Gamble) zakończyła współpracę z Robertem Lewandowskim. Piłkarz współpracował z nią od 2011 roku.

jd
jd
Udostępnij artykuł:

Informację o zakończeniu kontraktu Gillette z Lewandowskim podał "Super Express". Tabloid poinformował, że rocznie za współpracę z marką polski napastnik dostawał milion złotych.

Spekulacje na ten temat krążyły w mediach od kilku tygodni. Piłkarz zaczął się bowiem pojawiać publicznie nieogolony - co prawdopodobnie byłoby złamaniem zobowiązania w ramach reklamowania Gillette. Kilkanaście dni temu pytaliśmy przedstawicieli managementu Lewandowskiego oraz Procter & Gamble, czy Lewandowski dalej reklamuje Gillette. Z obu stron dostaliśmy jedynie zdawkowe, enigmatyczne odpowiedzi.

- Marka Gillette bardzo wysoko ceni długoletnią, bliską współpracę z p. Robertem Lewandowskim. Jesteśmy pełni podziwu dla jego talentu i osobowości. Podobne relacje łączą naszą markę z innymi wybitnymi światowymi graczami, takimi jak Neymar Jr, Antoine Griezmann czy Thomas Müller. Komunikacja marki, której celem jest przedstawienie wysokiej jakości naszych maszynek i ostrzy do golenia, oparta jest na współpracy z różnymi piłkarzami - odpowiedziała na pytania portalu Wirtualnemedia.pl Małgorzata Mejer, manager ds. komunikacji korporacyjnej Procter & Gamble w Europie Centralnej. Z kolei Tomasz Zawiślak, pracujący dla Lewandowskiego, odpowiedział nam - Jeśli chodzi o kontrakt sytuacja pozwala na to, żeby Robert wyglądał tak jak się z tym na dzisiaj dobrze czuje.

W środę otrzymaliśmy od Tomasza Zawiślaka komentarz: "Umowa z Gillette planowo zakończyła się w lipcu, a co będzie - czas pokaże".

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/dorota-wellman-najcenniejsza-reklamowa-gwiazda-raport-forbes ##

Lewandowski w reklamach

Robert Lewandowski firmuje swoim wizerunkiem kilka marek. Jest międzynarodowym ambasadorem napojów Oshee, smartfonów Huawei, reklamuje też szampony head&shoulders. Współpracuje też z Vistulą oraz bierze udział w kampaniach sponsorów reprezentacji Polski i Bayernu Monachium. W maju tego roku Lewandowski podpisał umowę z agencją Lagardère Sports, która odpowiada za komercyjne wykorzystywanie jego wizerunku poza Polską.

Od października ubiegłego roku na rynku działa także dom mediowy RL Media, w którym udziały ma firma Roberta Lewandowskiego i holding marketingowy Group One.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowy właściciel TVN? Fundusz od hazardu może kupić kanały WBD

Nowy właściciel TVN? Fundusz od hazardu może kupić kanały WBD

Play bez szefa komunikacji korporacyjnej. Krzysztof Olszewski odchodzi po 2 latach

Play bez szefa komunikacji korporacyjnej. Krzysztof Olszewski odchodzi po 2 latach

Karolina Gniadzik wzmacnia zespół Mido

Karolina Gniadzik wzmacnia zespół Mido

Znany nadawca uruchomi w Polsce darmowe kanały

Znany nadawca uruchomi w Polsce darmowe kanały

Elastyczny harmonogram płatności - maksymalny komfort przy zakupie nieruchomości
Materiał reklamowy

Elastyczny harmonogram płatności - maksymalny komfort przy zakupie nieruchomości

"Babski biznes" wiosną wróci na antenę TVN Style

"Babski biznes" wiosną wróci na antenę TVN Style