SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Robert Lewandowski z dronami reklamuje Jump! w T-Mobile (wideo)

Ruszyła kampania reklamowa taryf Jump! wprowadzonych właśnie w T-Mobile Polska. Twarzą akcji - przygotowanej i realizowanej przez DDB Warszawa, Engine i Starcom - jest piłkarz Robert Lewandowski.

Spot Jump! rozgrywa się niedaleko ulicznego stoiska promującego tę ofertę, wokół którego krążą mini drony. Robert Lewandowski wyjaśnia pytającej dziewczynie, na czym polegają te taryfy.

Przypomnijmy, że taryfy Jump! - obejmujące mobilny internet LTE - pojawiły się w ofercie T-Mobile w czwartek (zobacz szczegóły).

Robert Lewandowski wspólnie ze swoją żoną Anną od miesiąca reklamują już T-Mobile Usługi Bankowe, wspólną ofertę T-Mobile i Alior Banku (przeczytaj więcej i obejrzyj reklamy).

Kampania promująca Jump! będzie prowadzona w telewizji (największe stacje i kanały tematyczne), radiu, internecie (m.in. portale horyzontalne) i punktach sprzedaży.

Kreacją kampanii zajęła się agencja DDB Warszawa, działania w internecie realizuje agencja Engine, a za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Starcom.

Dołącz do dyskusji: Robert Lewandowski z dronami reklamuje Jump! w T-Mobile (wideo)

9 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
wzruszona
wzruszające i jakie mocne
odpowiedź
User
zxc
Chyba mu zaszkodziły te reklamy skoro dwóch setek dziś nie wykorzystał .Ledwie tylko z karnego mu się udało i to z Litwą....
odpowiedź
User
ja22
Jeżeli chodzi o przejęty bank Alior Sync, obecnie działający pod jakże szaloną, krótką i pełną polotu nazwą "T-MOBILE USŁUGI BANKOWE ŚWIADCZONE PRZEZ ALIOR BANK", to to jest PORAŻKA na całej linii. Totalny chaos jeżeli chodzi o obsługę klienta, system internetowy został zmasakrowany przez biało-różowy motyw z czcionką wielkości ziarenek sezamu. Sam serwis ciągle się zacina. Ale w T-Mobile uważają, że jest świetnie i do błędu się nie przyznają. NO BO JAK ?!
odpowiedź