Robert Makłowicz w kampanii OLX przestrzega przed oszustwami w internecie (wideo)

Platforma OLX zaczęła kolejną kampanię edukacyjną, w której występuje krytyk kulinarny Robert Makłowicz. Akcję przygotowano wspólnie z firmami marketingowymi Havas Warsaw i Lucky Luciano.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
Robert Makłowicz w kampanii OLX przestrzega przed oszustwami w internecie (wideo)
Robert Makłowicz w spocie OLX

W spotach z kampanii Robert Makłowicz opowiada historie czterech bohaterów o nietuzinkowych pasjach związanych nie tylko z jedzeniem. Każda z nich doświadczyła w Internecie próby różnego rodzaju oszustwa (socjologiczne manipulacje, wyłudzenie przedpłaty, phishing, kradzież tożsamości), ale dzięki czujności ostatecznie nie dała się nabrać.

- W kampaniach poświęconych bezpieczeństwu w sieci nasza marka zawsze mówi, że trafić na nieuczciwe osoby w Internecie może każdy. My chcemy, by każdy wiedział też, jak się przed nimi bronić. Dlatego przedstawiamy tę pyszną kampanię. Tym razem merytoryczną wiedzę jako danie główne serwuje sam maestro Robert Makłowicz - komentuje Marcin Sienkowskiszef marketingu w OLX.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/olx-oplata-serwisowa-ile-wynosi-przesylki-platnosci,7170104582604417a ##

- Wiemy, że temat oszustw internetowych bywa ciężkostrawny, ale nie bylibyśmy sobą, gdybyśmy nie postawili na lekką formę, a jednocześnie treściwą recepturę – dodaje.

 

Kampania jest realizowana w internecine. Za jej koncept kreatywny i realizację odpowiada agencja Havas Warsaw, a za realizację spotu - dom produkcyjny Lucky Luciano.

W poprzedniej kampanii OLX, promującej kategorię Praca, wystąpił aktor Tomasz Oświeciński.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]