Woda Rodowita reklamowana hasłem "Poczuj dzikie orzeźwienie"

Marka wody Rodowita (Nativiana Roztocze) w kampanii pod hasłem “Poczuj dzikie orzeźwienie” promuje wodę Rodowita Gazowana jako siłę dzikiej natury. Jej uosobieniem ma być wilk powstający z rozbryzgów wody.

Beata Goczał
Beata Goczał
Udostępnij artykuł:
Woda Rodowita reklamowana hasłem "Poczuj dzikie orzeźwienie"
mat.pras.

Kampania bazuje na nowym koncepcie kreatywnym oraz haśle podkreślającym orzeźwienie dzięki mocnemu nagazowaniu wody Rodowita. Jej celem jest budowanie świadomości potencjału linii gazowanej oraz zachęcenie konsumentów do sięgnięcia po wodę mineralną Rodowita Gazowana.

Kampania została poprzedzona badaniami konsumenckimi, w których zwłaszcza mężczyźni deklarują, że widzą w wodzie gazowanej coś znacznie więcej niż tylko nawodnienie. Poszukują konkretnego, mocnego orzeźwienia, ochłodzenia i impulsu do resetu przed kolejnym działaniem zarówno w domu, jak i poza nim. Mamy nadzieję, że dzięki naszej kampanii konsumenci wybiorą Rodowitą Gazowaną – zdrowszą alternatywę dla słodkich, gazowanych napojów. Tym samym zachęcimy ich do budowania zdrowych nawyków i zdrowego stylu życia – mówi Anna Klavina, marketing manager marki Rodowita. 

Spot emitowany jest w internecie, m.in. na YouTube, Facebooku, TikToku, Instagramie, player.pl, polsatgo.pl, vod.tvp.pl. Zaplanowano też działania na nośnikach OOH w głównych miastach Polski.

Za koncepcję kreatywną kampanii odpowiada agencja Heart & Brain. Spot wyreżyserował Tomasz Kapuściński, a zrealizował go dom produkcyjny Oto Film wraz ze studiem postprodukcyjnym Orka. Media do kampanii planuje i kupuje Starcom.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Świąteczna piosenka Radia 357 z  teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Świąteczna piosenka Radia 357 z teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Odchodzi szef działu wideo gry-online.pl. "Nie mogłem się na to zgodzić"

Odchodzi szef działu wideo gry-online.pl. "Nie mogłem się na to zgodzić"