SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

„Rodzinka.pl” z mniejszą widownią. 12,2 mln zł z reklam

Szósty sezon „Rodzinki.pl” oglądało średnio 1,4 mln osób, mniej niż poprzednią serię, ale więcej niż nadawany rok temu serial „BarON24”. TVP2 w czasie emisji „Rodzinki.pl” zajęła trzecie miejsce w rynku. Wpływy z reklam wyniosły 12,2 mln zł.

fot. tvp Article

Średnia oglądalność szóstej edycji serialu „Rodzika.pl” wyniosła 1,41 mln widzów, co przełożyło się na 9,53 proc. udziału wśród wszystkich widzów oraz 12,74 proc. w grupie komercyjnej 16-49 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla portalu Wirtualnemedia.pl. Serial oglądać można było w piątki o godz. 21.05 i 21.40, w okresie od 6 marca do 5 czerwca br.

W analizowanym okresie najwięcej widzów zgromadził drugi odcinek produkcji, który zainteresował 1,72 mln osób.

Data

Godz.

Wszyscy 4+

AMR

SHR %

06-03-2015

21:38:26

1 720 613

11,33%

20-03-2015

21:40:36

1 650 908

11,77%

17-04-2015

21:40:42

1 640 220

11,07%

Wiosną zeszłego roku w piątki zamiast „Rodzinki.pl” TVP2 nadawała serial komediowy „BarON24”, chociaż emitowano go nieco wcześniej - pierwszy odcinek zaczynał się o 20.40, a drugi - 21.10. Średnia widownia tejże produkcji była o 520 tys. niższa - wyniosła bowiem 889 tys. osób przy udziałach odpowiednio na poziomie 5,89 proc. oraz 5,76 proc. (więcej na ten temat).

Natomiast w porównaniu do poprzedniej serii „Rodzinka.pl” straciła 530 tys. osób. Jej piątą edycję nadawaną jesienią 2013 roku śledziło średnio 1,94 mln oglądających, a jej udział wyniósł odpowiednio 13,03 proc. oraz 16,18 proc. (zobacz te dane).

Dwójka w czasie emisji komediowego serialu zajęła trzecie miejsce w rynku telewizyjnym. W tym paśmie liderem był Polsat, nadający wówczas gł. show „Taniec z gwiazdami”, co dało mu 20,86 proc. udziału. Drugi był TVN (filmy fabularne; 11,57 proc.), a czwarta - TVP1 („Talianka”, „Aminata - siła miłości” i filmy; 9,24 proc.). W grupie komercyjnej liderem był już jednak TVN przed Polsatem.

Stacja

Wszyscy 4+

16-49

AMR

SHR %

SHR %

Polsat

3 076 899

20,86%

14,63%

TVN

1 706 856

11,57%

17,74%

TVP2 - Rodzinka.pl 6

1 405 261

9,53%

12,74%

TVP1

1 362 598

9,24%

6,28%

Wpływy reklamowe z 26 wyemitowanych odcinków serialu wyniosły 12,23 mln zł. Nadawany rok wcześniej „BarON24” z reklam przyniósł 8,8 mln zł (dane cennikowe, bez rabatów).

Telewizyjna Dwójka planuje zrealizować siódmy sezon serialu „Rodzinka.pl”, który trafi na antenę stacji jesienią br. (dowiedz się więcej).

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: „Rodzinka.pl” z mniejszą widownią. 12,2 mln zł z reklam

6 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
aluśka
jeżeli chodzi o serial Rodzinka PL to po prostu chała myślę,że w żadnej polskiej biednej rodzinie nie ma tak głupich i beznadziejnych rodziców,jestem ciekawa czy p.Kożuchowska pozwoli swojemu synowi tak dewastować mieszkanie i tak się zachowywać wobec swoich rodziców jak w/w serialu.To jest po prostu same dno gratuluje reżyserowi tego serialu.
13 16
odpowiedź
User
Adam023
Przecież wiadomo, że to wszystko jest pokazane w krzywym zwierciadle. Trzeba mieć dystans do tego co pokazują (obecnie wszędzie).
16 10
odpowiedź
User
TT
Dosyć poprostu już tego międolenia.
Żarcików a la homo i gendero fanów.
Panu Karolakowi zresztą też mówimy nie !
Tego serialu już się nie da oglądać z dziećmi. Cały czas tylko jakieś seksistowskie podteksty.
12 13
odpowiedź
User
tom
Serial się przejadł przez nachalne reklamy Orange.
12 13
odpowiedź
User
marta
a ja odkrylam ten serial dopiero w tej serii. jest super smieszny. wszyscy mowia, ze poprzednie sezony byly lepsze, ze teraz wcale nie jest smeszny, ale ja zawsze czekalam na piatek i nowe odcinki. mam nadzieje, ze postanie kolejny sezon, a poprzednie chcetni bym obejrzala. moze są na dvd. musze poszperac w sieci.
12 9
odpowiedź