„Rodzinne granie” promuje Toffifee

Ruszyła kampania pod hasłem „Rodzinne granie” promująca słodycze Toffifee (produkowane przez Storck). Za przygotowanie i realizację akcji odpowiada agencja H2O Creative.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

W ramach promocji do specjalnie oznaczonych opakowań Toffifee dołączone są kody, dzięki którym w serwisie Rebel.pl można kupić rodzinną grę planszową „Dobble” o 15 zł taniej. Akcja potrwa do końca br.

Promocję wspierają reklamy w internecie, prasie i w punktach sprzedaży.

grafika

Za przygotowanie i kompleksową realizację akcji (obsługę promocji, kreację materiałów reklamowych) odpowiada agencja H2O Creative.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

AI może dyskryminować? "Modele uczą się hakować nasz system myślenia"

AI może dyskryminować? "Modele uczą się hakować nasz system myślenia"

Blisko rekordu w "amerykańskim Lotto". Wygrał prawie 2 mld dolarów

Blisko rekordu w "amerykańskim Lotto". Wygrał prawie 2 mld dolarów

W telewizji wPolsce24 kolęda od dziennikarzy

W telewizji wPolsce24 kolęda od dziennikarzy

Laureat Pulitzera pozywa gigantów AI za naruszenie praw autorskich

Laureat Pulitzera pozywa gigantów AI za naruszenie praw autorskich

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej