SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Roksana Kałużna liderką zespołu obsługi klienta w Nanovo

Roksana Kałużna objęła nowe stanowisko business and relation directora w spółce technologicznej Nanovo.

Roksana Kałużna Article

Do obowiązków Kałużnej należy zarządzanie działem obsługi klienta, doskonalenie procesów obsługi oraz rozwijanie relacji z obecnymi i potencjalnymi klientami firmy.

Doświadczenie zdobywała poprzednio jako business director w agencji Oglivy. Pracowała też w innych sieciowych agencjach (DDB czy Guteneberg Networks). Była odpowiedzialna za obsługę takich marek jak Tchibo, British American Tobacco, Ford, OBI czy Reebok. Odpowiadała także za rozwój biznesu firm, w których pracowała.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Roksana Kałużna liderką zespołu obsługi klienta w Nanovo

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl