SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

„Rolnik szuka żony” hitem TVP1, zyskał 100 tys. widzów

Siódmy sezon reality-show „Rolnik szuka żony” oglądało średnio 3,63 mln osób. W porównaniu do szóstej edycji, emitowanej w analogicznym okresie ub.r., produkcja zyskała 100 tys. widzów. TVP1 w czasie emisji formatu była zdecydowanym liderem rynku zarówno w 4+, jak i w 16-49. Wpływy z reklam wyniosły 24,66 mln zł.

Gospodyni programu "Rolnik szuka żony" - Marta Manowska, fot. TVP Article

„Rolnik szuka żony 7” na antenie TVP1 pokazywany był w niedziele o godz. 21.15, w okresie od 13 września do 13 grudnia br. Z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl wynika, że reality-show oglądało średnio 3,63 mln osób. Przełożyło się to na 24,86 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 21,93 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 21,47 proc. w grupie 16-59.

>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę

Największą popularnością cieszył się odcinek z 1 listopada. Zgromadził przed telewizorami 3,91 mln oglądających.

Dla porównania, szóstą edycję reality-show, emitowaną w analogicznym okresie ub.r., oglądało średnio 3,53 mln osób, co przekładało się na 23,47 proc., 17,84 proc. i 18,38 proc. udziału. Program rok do roku zyskał 100 tys. widzów.

TVP1 w czasie nadawania reality-show zajęła pierwsze miejsce w rynku telewizyjnym, mając dużą przewagę nad konkurencją. Wiceliderem w tym czasie wśród tzw. „wielkiej czwórki” był Polsat, nadający wówczas gł. programy kabaretowe, co dało mu 9,26 proc. udziału. Trzeci był TVN (gł. „MasterChef” oraz seriale „Usta usta 4” i „Królestwo kobiet”; 7,06 proc.), a czwarta - Dwójka (filmy fabularne; 4,36 proc.).

Taka sama była kolejność stacji wśród widzów w grupach wiekowych 16-49 i 16-59.

Wpływy z reklam emitowanych wokół premierowych odcinków siódmej edycji programu wyniosły 24,66 mln zł. Dla porównania, szósta edycja zarobiła z reklam 17,22 mln zł (dane cennikowe, bez rabatów).

Udział TVP1 w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w 2019 roku wyniósł 9,68 proc.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: „Rolnik szuka żony” hitem TVP1, zyskał 100 tys. widzów

17 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Lang nie
Co myślisz o tym programie? Nie myślę! - i to jest podsumowanie. Czuwaj!!
odpowiedź
User
Ja_2020
Jak widać format niezatapialny, w mojej ocenie - osoby która ogląda od początku - powoli się robi nudno i przewidywalnie.
odpowiedź
User
Irek
flaszki olejem po co szli tylko na por...no
odpowiedź