„Rolnik szuka żony” hitem TVP1, zyskał 100 tys. widzów

Siódmy sezon reality-show „Rolnik szuka żony” oglądało średnio 3,63 mln osób. W porównaniu do szóstej edycji, emitowanej w analogicznym okresie ub.r., produkcja zyskała 100 tys. widzów. TVP1 w czasie emisji formatu była zdecydowanym liderem rynku zarówno w 4+, jak i w 16-49. Wpływy z reklam wyniosły 24,66 mln zł.

mk
mk
Udostępnij artykuł:

„Rolnik szuka żony 7” na antenie TVP1 pokazywany był w niedziele o godz. 21.15, w okresie od 13 września do 13 grudnia br. Z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl wynika, że reality-show oglądało średnio 3,63 mln osób. Przełożyło się to na 24,86 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 21,93 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 21,47 proc. w grupie 16-59.

Największą popularnością cieszył się odcinek z 1 listopada. Zgromadził przed telewizorami 3,91 mln oglądających.

grafika

TVP1 w czasie nadawania reality-show zajęła pierwsze miejsce w rynku telewizyjnym, mając dużą przewagę nad konkurencją. Wiceliderem w tym czasie wśród tzw. „wielkiej czwórki” był Polsat, nadający wówczas gł. programy kabaretowe, co dało mu 9,26 proc. udziału. Trzeci był TVN (gł. „MasterChef” oraz seriale „Usta usta 4” i „Królestwo kobiet”; 7,06 proc.), a czwarta - Dwójka (filmy fabularne; 4,36 proc.).

Taka sama była kolejność stacji wśród widzów w grupach wiekowych 16-49 i 16-59.

grafika

Wpływy z reklam emitowanych wokół premierowych odcinków siódmej edycji programu wyniosły 24,66 mln zł. Dla porównania, szósta edycja zarobiła z reklam 17,22 mln zł (dane cennikowe, bez rabatów).

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/ogladalnosc-ojciec-mateusz-serial-ma-2-35-mln-widzow,7170417592944257a ##

mk
Autor artykułu:
mk
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Połowa TikToka w USA sprzedana. Tego samego inwestora może mieć właściciel TVN

Połowa TikToka w USA sprzedana. Tego samego inwestora może mieć właściciel TVN

Polskie Radio 24 z nową oprawą dźwiękową

Polskie Radio 24 z nową oprawą dźwiękową

Nowa prezes PwC w CEE. Agnieszka Gajewska zastąpi Adama Krasonia

Nowa prezes PwC w CEE. Agnieszka Gajewska zastąpi Adama Krasonia

Dorota Wysocka-Schnepf stawia na YouTube'a. "Poczucie powinności wobec prawdy" [TYLKO U NAS]

Dorota Wysocka-Schnepf stawia na YouTube'a. "Poczucie powinności wobec prawdy" [TYLKO U NAS]

New Balance MADE in USA
Materiał reklamowy

New Balance MADE in USA

Wielka przeprowadzka "Królowej przetrwania". Programu nie będzie w TVN7

Wielka przeprowadzka "Królowej przetrwania". Programu nie będzie w TVN7