„Rolnik szuka żony” dalej hitem. TVP1 znokautowała konkurencję

Ósmy sezon reality-show „Rolnik szuka żony” oglądało średnio 3,43 mln osób. W porównaniu do siódmej edycji, emitowanej w analogicznym okresie ub.r., produkcja straciła 200 tys. widzów. TVP1 w czasie emisji formatu była zdecydowanym liderem rynku zarówno w 4+, jak i w 16-49.

MK
MK
Udostępnij artykuł:
„Rolnik szuka żony” dalej hitem. TVP1 znokautowała konkurencję
„Rolnik szuka żony 8”; fot. TVP

„Rolnik szuka żony 8” na antenie TVP1 pokazywany był w niedziele o godz. 21.15, w okresie od 19 września do 5 grudnia br. Z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl wynika, że reality-show oglądało średnio 3,43 mln osób. Przełożyło się to na 25,62 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 23,10 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 21,59 proc. w grupie 16-59.

Największą popularnością cieszył się odcinek finałowy. Zgromadził przed telewizorami 3,75 mln oglądających.

grafika

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/milionerzy-teleturniej-ogladalnosc-tvn-hit-odcinek-specjalny,7170074281559681a ##

TVP1 w czasie nadawania reality-show zajęła pierwsze miejsce w rynku telewizyjnym, mając dużą przewagę nad konkurencją. Wiceliderem w tym czasie wśród tzw. „wielkiej czwórki” był Polsat, nadający wówczas gł. show „Kabaret na żywo. Młodzi i moralni”, co dało mu 10,73 proc. udziału. Trzeci był TVN (gł. „MasterChef” oraz seriale „Receptura” i „Szadź”; 6,58 proc.), a czwarta - Dwójka (gł. „Postaw na milion”, „Kabaret. Super show Dwójki” i filmy fabularne; 3,29 proc.).

Taka sama była kolejność stacji wśród widzów w grupach wiekowych 16-49 i 16-59.

grafika

Wpływy z reklam emitowanych wokół premierowych odcinków ósmej edycji programu wyniosły 36,74 mln zł. Dla porównania, siódma edycja zarobiła z reklam 24,66 mln zł (dane cennikowe, bez rabatów).

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/serial-remiza-zawsze-w-akcji-tvp1-zwiastun-wyniki-ogladalnosci,7170075216001153a ##

MK
Autor artykułu:
MK
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

AI może dyskryminować? "Modele uczą się hakować nasz system myślenia"

AI może dyskryminować? "Modele uczą się hakować nasz system myślenia"

Blisko rekordu w "amerykańskim Lotto". Wygrał prawie 2 mld dolarów

Blisko rekordu w "amerykańskim Lotto". Wygrał prawie 2 mld dolarów

W telewizji wPolsce24 kolęda od dziennikarzy

W telewizji wPolsce24 kolęda od dziennikarzy

Laureat Pulitzera pozywa gigantów AI za naruszenie praw autorskich

Laureat Pulitzera pozywa gigantów AI za naruszenie praw autorskich

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej