SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

„Rolnik szuka żony” hitem TVP1. Gromadzi 2,5 mln widzów

Nowy reality-show Jedynki „Rolnik szuka żony” ogląda w niedzielne wieczory średnio 2,54 mln osób. To o ponad milion widzów więcej niż rok temu śledziło stację w tym paśmie. TVP1 w czasie emisji formatu jest wiceliderem rynku.

Article

„Rolnik szuka żony” na antenie TVP1 pokazywany jest w niedziele o godz. 21.30, począwszy od 7 września br. Z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla portalu Wirtualnemedia.pl wynika, że pierwsze trzy odcinki reality-show oglądało średnio 2,54 mln osób.

Przełożyło się to na 16,35 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów i 14,02 proc. w grupie komercyjnej.

W porównaniu do analogicznego okresu ubiegłego roku TVP1 w tym paśmie zyskała ponad milion widzów. Wówczas stację śledziło 1,48 mln osób, co przekładało się odpowiednio na 10,75 proc. oraz 9,17 proc. udziału. Pokazywała ona wtedy filmy fabularne.

TVP1 w czasie nadawania reality-show zajmuje drugie miejsce w rynku telewizyjnym. Liderem w tym czasie jest Polsat, nadający dotąd w tym paśmie eliminacyjny mecz do ME w piłce nożnej, finałowe spotkanie MŚ w siatkówce, „Tylko muzykę” i serial „Kości”, co daje mu jak na razie 19,46 proc. udziału. Trzeci jest TVN („Lekarze” i „Na językach”; 9,44 proc.), a czwarta - Dwójka („Czas honoru. Powstanie”, felieton „Powstanie - miasto i ludzie” oraz magazyn „Kocham kino”; 5,26 proc.). Taka sama jest kolejność stacji w grupie komercyjnej.

Oglądalność programu na tle konkurencji

Wirtualnemedia.pl

Wszyscy 4+

16-49

Stacja

AMR

SHR %

SHR %

Polsat

3 024 777

19,46%

19,65%

TVP1 - Rolnik szuka żony

2 540 971

16,35%

14,02%

TVN

1 466 785

9,44%

9,77%

TVP2

818 156

5,26%

4,63%


„Rolnik szuka żony” to reality-show, w którym kilku mężczyzn prowadzących gospodarstwa rolne szuka miłości swojego życia. Widzowie mogą zobaczyć, jak spotykają się oni z kolejnymi kandydatkami i wybierają te, z którymi chcą spędzić życie. Program prowadzi Marta Manowska, a za jego produkcję wykonawczą odpowiada Fremantle Media Polska.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: „Rolnik szuka żony” hitem TVP1. Gromadzi 2,5 mln widzów

22 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Neo
Nie dziwi mnie ten wynik. Większość Polaków mieszka na terenach wiejskich, a ponadto ten program jest taki sielski, pozbawiony przemocy, natrętnego i dzikiego seksu, jednym słowem innowacja w TV. Widziałem jeden odcinek, bo miałem chwilę czasu i powiem, że ci bohaterowie-rolnicy wzbudzają sympatię. No i wreszcie normalna prowadząca nie kreuje się na gwiazdę tylko wie po co jest tam gospodynią aby pomóc prawdziwym bohaterom programu. Wielki szacun dla prowadzącej!!!
80 95
odpowiedź
User
Koobra
Zdecydowanie lepszy niż program konkurencyjnej stacji "Kto poślubi mojego syna?". Wielkie gratulacje TVP!
81 73
odpowiedź
User
Pytanie
co to jest za program "tylko muzyke"?
28 28
odpowiedź
User
EEE
bardzo fajna prowadząca Marta.
Rolnicy sympatyczni faceci. Ale, te kandydatki dla rolników - Adama, Stanisława za stare, za brzydkie,
za głupie,itd. TV ogłosiła, że do programu zgłosiło się 2000 kandydatek. W programie bierze
udział 0k. 30. czy na pewno nie było sensowniejszych?
np. Adam lat 42 mógłby mieć szczupłą dziewczynę lat ok.35 z którą mógłby mieć dzieci .
te kandydatki to same grube torby.
kandydatki dla Stanisława to żenua.
21 76
odpowiedź
User
Ruda
Szczerze to patrząc na zasięg stacji wynik nie powala.
86 87
odpowiedź