SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Rośnie popularność dziennikarskich blogów

Ponad trzykrotnie zwiększyła się liczba unikalnych czytelników blogów znajdujących się w serwisach popularnych amerykańskich gazet.

Liczba osób, czytających blogi na stronach dziesięciu najpopularniejszych amerykańskich gazet w grudniu wzrosła ponad trzykrotnie, w porównaniu z ubiegłym rokiem. Według badań, wizyty na blogach prowadzonych w serwisach gazet stanowią spory procent “ruchu” na tych stronach.

Unikalni odwiedzający blogi serwisów gazet w grudniu 2006 liczyli 3,8 miliona osób, rok wcześniej jedynie 1,2 miliona, wynika z badań firmy Nielsen/NetRatings. Wzrost jest znaczący, dlatego amerykańskie korporacje medialne nakłaniają swoich reporterów i redaktorów do pisania blogów na aktualne tematy, a przez to przyciąganie czytelników żądnych świeżych analiz i opinii.
Jest to jedna z taktyk, która ma na celu utrzymywanie internautów,  mogących w każdej chwili znaleźć sobie nowe źródło informacji w internecie.

13% odwiedzających strony gazet w grudniu 2006 robiło to głównie w celu przeczytania redakcyjnych blogów, to o 4% więcej niż rok wcześniej. Całkowita liczba odwiedzających strony gazet wzrosła w tym samym czasie o 9%, do prawie trzydziestu milionów.

60% czytających serwisy online gazet to mężczyźni, stanowią oni też 66% czytających blogi, wynika z analiz Nielsen/NetRatings.

Najpopularniejsze amerykańskie strony gazet w grudniu to należący do New York Times Co. serwis: NYTimes.com z liczbą unikalnych czytelników wynoszącą 13,2 miliona. Drugie miejsce zajmuje prowadzona przez Gannett Co. strona USAToday.com z 9,1 miliona czytelników, a strona washingtonpost.com miejsce trzecie z 7,6 miliona odwiedzających, podaje Nielsen/NetRatings.

Dołącz do dyskusji: Rośnie popularność dziennikarskich blogów

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl