SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google RSS Twitter

Rossmann zachęca do makijażu na niebiesko w akcji wspierającej Niebieską Linię (wideo)

Sieć drogerii Rossmann zaczęła kampanię wspierającą telefoniczną Niebieską Linię skierowaną do ofiar przemocy domowej. Towarzyszą temu reklamy przygotowane przez firmy marketingowe Fat Baby, Papaya Films, Lunapark i Initiative Media Warszawa.

Article

W ramach akcji Rossmann zachęca kobiety do robienia sobie makijażu z niebieską linią, fotografowania się i zamieszczania tych zdjęć w mediach społecznościowych z tagiem #niebieskaliniarossmann. Zaangażują się w to także pracownice drogerii Rossmann.

Ponadto firma w ramach akcji „Pomagamy jak umiemy” przekaże produkty warte w sumie 5 mln zł. A każda osoba, która dokona zakupów za pomocą aplikacji Rossmann do końca października br., będzie gromadziła punkty, które potem przełożą się na finansową pomoc dla wybranej instytucji, m.in. Niebieskiej Linii.

Telefoniczna Niebieska Linia, na którą mogą dzwonić ofiary przemocy domowej, działa od 1995 roku. - Nasi psychologowie i prawnicy mają wieloletnie doświadczenie w pracy z osobami doznającymi przemocy. Rozumieją, że dzwoniący znaleźli się w trudnej, kryzysowej sytuacji. Często nie starcza im już sił, aby zgłosić się po pomoc bezpośrednio do placówki pomocowej, bo taka wizyta wymaga wiele odwagi i energii. Oznacza to kontakt z kimś obcym, a taki krok może wzbudzać wiele obaw i lęku u osób potrzebujących wsparcia, zwłaszcza jeśli czują się bezsilne wobec przeżywanego problemu. Anonimowa rozmowa telefoniczna to komfortowa forma uzyskania pomocy na początkowym etapie, kiedy szuka się dróg rozwiązania problemu - opisuje Renata Durda, kierowniczka Ogólnopolskiego Pogotowia dla Ofiar Przemocy w Rodzinie „Niebieska Linia”.

 

Wsparciu Niebieskiej Linii przez Rossmanna towarzyszą działania reklamowe, które ruszyły z początkiem kwietnia i potrwają do 18 kwietnia.

Kreacją reklam zajęła się agencja Fat Baby. Spot nakręcił Tomek Ziółkowski, reżyserią zajęła się Weronika Ławniczak, produkcją - dom produkcyjny Papaya Films, a postprodukcją - studio Lunapark.

Za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Initiative Media Warszawa, który niedawno wygrał przetarg na obsługę firmy Rossmann w tym zakresie.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Rossmann zachęca do makijażu na niebiesko w akcji wspierającej Niebieską Linię (wideo)

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Marakk
A kiedy kampania promująca zgodę i pojednanie w rodzinach? Może zamiast promować donosicielstwo w końcu ktoś pomyśli o czymś co można naprawić? Nie tylko rozwody, donosicielstwo i prawnicy czerpiący z tego kasę!
5 2
odpowiedź
User
eh
A kiedy kampania promująca zgodę i pojednanie w rodzinach? Może zamiast promować donosicielstwo w końcu ktoś pomyśli o czymś co można naprawić? Nie tylko rozwody, donosicielstwo i prawnicy czerpiący z tego kasę!
Zgłaszanie przemocy domowej to donosicielstwo? Trzymajcie mnie...
1 3
odpowiedź