1,03 mln widzów debiutu programu „Równi sobie”, TVN wiceliderem rynku

Pokazany w poniedziałek wieczorem w TVN pierwszy odcinek nowego programu „Równi sobie” oglądało średnio 1,03 mln widzów.

MK
MK
Udostępnij artykuł:
1,03 mln widzów debiutu programu „Równi sobie”, TVN wiceliderem rynku
„Równi sobie”; fot. TVN

W poniedziałek, 1 marca br. o godz. 21.30 TVN pokazał pierwszy odcinek nowego cotygodniowego programu „Równi sobie”. Średnia widownia emisji wyniosła 1,03 mln osób. Przełożyło się to na 8,25 proc. udziału stacji w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów i 10,89 proc. w grupie komercyjnej 16-49 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, do których dotarł portal Wirtualnemedia.pl.

Przynajmniej przez 1 minutę serial śledziło 2,50 mln osób w grupie 4+ (w 16-49 było to 1,08 mln).

grafika

TVN w paśmie nadawania pierwszego odcinka programu „Równi sobie”, a więc od godz. 21.30 do 22.33 miał 7,90 proc. udziału w rynku telewizyjnym w 4+. Stacja w tym czasie zajęła drugie miejsce wśród tzw. „wielkiej czwórki”. Pierwsza była TVP2 z 15,02 proc. udziału, trzeci - Polsat (7,19 proc.), a czwarta - TVP1 (2,22 proc. udziału).

Wśród widzów w grupie 16-49 TVN z wynikiem na poziomie 10,54 proc. też był drugi.

grafika

O czym jest program „Równi sobie”

„Równi sobie” to polska wersja brytyjskiego formatu „The Great Giveback”. Widzowie w każdym odcinku cyklu poznają dwie rodziny - jedną, która potrzebuje pomocy i drugą, która oferuje wsparcie.

Za realizację polskiej wersji „The Great Giveback” na zlecenie Telewizji TVN odpowiada firma produkcyjna FremantleMedia. Zdjęcia do produkcji zaczęły się wczesną jesienią ub.r.

Kolejne premierowe odcinki programu „Równi sobie” TVN pokazywać będzie w poniedziałki o godz. 21.30.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/tvn-ramowka-wiosna-2021-lista-programow-opinie-wideo,7170381434816129a ##

MK
Autor artykułu:
MK
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Iga Świątek najlepsza w plebiscycie Interii i Polsatu Sport

Iga Świątek najlepsza w plebiscycie Interii i Polsatu Sport

Gloria Adamek w zespole agencji OBTK

Gloria Adamek w zespole agencji OBTK

Tylu Polaków korzysta z gazetek promocyjnych przed zakupami w sklepie

Tylu Polaków korzysta z gazetek promocyjnych przed zakupami w sklepie

Nowy świąteczny spot Jakdojade

Nowy świąteczny spot Jakdojade

Rift Legends po pierwszym roku działalności. Wyjątkowe możliwości reklamowe w polskim esporcie
Materiał reklamowy

Rift Legends po pierwszym roku działalności. Wyjątkowe możliwości reklamowe w polskim esporcie

Przedpremierowe pokazy filmu "SONG SUNG BLUE" już 25 grudnia

Przedpremierowe pokazy filmu "SONG SUNG BLUE" już 25 grudnia