Rozmowy on-line w Call Center Poland

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Call Center Poland SA oferuje swoim Zleceniodawcom możliwość odsłuchiwania on-line rozmów prowadzonych przez konsultantów z Klientami . Dostarczony przez firmę Webtel system nagrywarek UNICALLVoice Register został dostosowany do wymagań i potrzeb klientów Call Center Poland SA. Umozliwia on m.in. odsłuchiwanie plików z nagranymi rozmowami w formacie MP3 z dowolnego miejsca na świecie. Jedynym warunkiem jest dostęp do internetu. Oczywiście dedykowane w internecie strony są zabezpieczone przed nieautoryzowanym wejściem (użyciem).

Nasi klienci sygnalizowali nam potrzebę zdalnego odsłuchiwania rozmów- powiedziała Katarzyna Swatowska - dyr.M i PR w Call Center Poland SA -do tej pory klient w kraju otrzymywał dyskietkę czy CD-rom z nagraniami i taki fakt był akceptowalny. Jednak trudniej dostarczyć w krótkim terminie taką przesyłkę klientowi zagranicznemu. Teraz nasi Zleceniodawcy siedząc w biurze oddalonym o kilka tysięcy km od Warszawy mają możliwość odsłuchiwania rozmów, ich analizy i wprowadzenia ewentualnych zmian w skrypcie rozmowy bądź w całym projekcie.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Republika odkrywa gwiazdy "Wystrzałowego sylwestra". Kto poprowadzi koncert?

Republika odkrywa gwiazdy "Wystrzałowego sylwestra". Kto poprowadzi koncert?

Transmisja Oscarów przenosi się na YouTube. Epokowa zmiana

Transmisja Oscarów przenosi się na YouTube. Epokowa zmiana

"Efekt Australii"? Meta wprowadzi nową metodę weryfikacji wieku

"Efekt Australii"? Meta wprowadzi nową metodę weryfikacji wieku

Iga Świątek najlepsza w plebiscycie Interii i Polsatu Sport

Iga Świątek najlepsza w plebiscycie Interii i Polsatu Sport

Rift Legends po pierwszym roku działalności. Wyjątkowe możliwości reklamowe w polskim esporcie
Materiał reklamowy

Rift Legends po pierwszym roku działalności. Wyjątkowe możliwości reklamowe w polskim esporcie

Gloria Adamek w zespole agencji OBTK

Gloria Adamek w zespole agencji OBTK