„Rozrywka bez kagańca” - rusza kampania wprowadzająca na rynek player+ autorstwa 180heartbeats + Jung v Matt

Pod hasłem „Rozrywka bez kagańca” wystartowała kampania wprowadzająca player+ - wspólną ofertę TVN oraz ITI Neovision, operatora platformy telewizyjnej nc+,  udostępnioną w ramach serwisu player. Za jej przygotowanie odpowiada agencja 180heartbeats + Jung v Matt, która zdobyła zlecenie w wyniku wygranego przetargu.

jd
jd
Udostępnij artykuł:

Serwis player+ to oferta, w ramach której klienci mogą wykupić w pakietach dostęp do oferty programowej HBO lub Canal+ w player.pl. Osobno można też kupić dostęp do Canal+ Seriale.

Kampania promująca ofertę ruszyła 23 listopada. Spot pokazuje w dynamicznych ujęciach różne zmiany, podkreślając nowy na polskim rynku charakter oferty player+. Minutowy film zwieńczony jest hasłem „Rozrywka bez kagańca”.

Spot będzie emitowany na kanałach Grupy TVN oraz w Premium TV. Działania launchowe będą  wspierane w internecie i social mediach.

Całość kampanii zaplanowała agencja Starcom. Reklamę wyreżyserował Szymon Pawlik, a autorem zdjęć jest Kajetan Plis. Koncepcję i kreację kampanii przygotowała agencja 180heartbeats + Jung v Matt. Działania realizuje po wygranym przetargu na opracowanie kampanii 360 wspierającej launch player+.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"Cyfrowe przebudzenie" w Kościołach. AI pisze kazania i symuluje rozmowę z Bogiem

"Cyfrowe przebudzenie" w Kościołach. AI pisze kazania i symuluje rozmowę z Bogiem

Nadchodzą zmiany w pisowni języka polskiego. To głębsza reforma niż w innych krajach

Nadchodzą zmiany w pisowni języka polskiego. To głębsza reforma niż w innych krajach

Z wizytą w redakcjach. Tam byliśmy w 2025 roku

Z wizytą w redakcjach. Tam byliśmy w 2025 roku

Co oglądali Polacy
w 2025 roku? Przegląd trendów z serwisu Filmweb

Co oglądali Polacy
w 2025 roku? Przegląd trendów z serwisu Filmweb

Rośnie oglądalność telewizji z opóźnieniem. Jak przewinąć kanały?

Rośnie oglądalność telewizji z opóźnieniem. Jak przewinąć kanały?

Marki zwiększyły aktywność na TikToku. Znacząca zmiana

Marki zwiększyły aktywność na TikToku. Znacząca zmiana