SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Roztańczony jeleń za kierownicą reklamuje Biedronkę (wideo)

Do emisji trafił żartobliwy spot promujący niskie ceny w sklepach Biedronka, którego bohaterem jest roztańczony jeleń prowadzący samochód. Całą kampanię przygotowały i realizują firmy Duda Polska i MEC.

Article

W reklamie Biedronki jeleń za kierownicą samochodu stojącego w korku słucha głośno muzyki r’n’b i wykonuje taneczne ruchy, do czego zachęca osoby siedzące w pobliskich autach. Na dachu samochodu leży natomiast związany myśliwy. Puenta spotu brzmi: Nic nie zaskoczy tego, kto widział niskie ceny w Biedronce.

Jest to wizerunkowa reklama towarzysząca standardowym spotom, pod hasłem „Więcej niskich cen w Biedronce”, które prezentują bieżące promocje cenowe w tych sklepach.

Biuro prasowe Jeronimo Martins Polska nie odpowiedziało na nasze pytania o to, gdzie i jak długo będzie emitowana reklama z jeleniem oraz czy firma szykuje kolejne podobne spoty.

Obsługą reklamową Biedronki zajmują się agencja Duda Polska (kreacja) oraz dom mediowy MEC (planowanie i zakup mediów).

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Roztańczony jeleń za kierownicą reklamuje Biedronkę (wideo)

20 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
BMaz
Nareszcie jakaś zabawna reklama z pomysłem
24 13
odpowiedź
User
Anka88
Wie ktoś kto śpiewa tą piosenke i zna jej tytuł ?
31 13
odpowiedź
User
Kazik
Nie wiem, czy wybór akurat jelenia był najlepszym pomysłem. Wiadomo, że zawsze to się może skojarzyć z robieniem z kogoś owego jelenia.
Poza tym myślę, że Biedronka będzie próbowała wrócić do starych reklam z jajem, bo te drące się i napastliwe lub z irytującymi piosenkami się nie sprawdziły. Ale to se ne vrati. Nic nie przebije trzęsącej się galarety, bo ananas wyszedł z puszki i śmietanę ubił.
13 12
odpowiedź
User
Helena
Beznadziejna reklama. Miało być śmiesznie, jednak przez myśliwego na dachu Biedronka straci jakąś część Klientów.
12 25
odpowiedź
User
ciekawe
fajna próba sięgnięcia po młodszy target
11 11
odpowiedź