RTB House kupuje NapoleonCat, prezesem dalej Grzegorz Berezowski

Firma marketingu internetowego RTB House przejęła spółkę NapoleonCat oferującą w modelu SaaS narzędzia do usprawnieniu i automatyzacji komunikacji w mediach społecznościowych. Nowy właściciel nie zdecydował się na żadne zmiany w zarządzie spółki.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
RTB House kupuje NapoleonCat, prezesem dalej Grzegorz Berezowski

- Rozszerzenie naszego portfolio o usługi oferowane przez NapoleonCat to dla RTB House świetna szansa na rozbudowanie oferty z zakresu komunikacji w mediach społecznościowych. To, w jaki sposób ich zespół już dziś podbija rynek zarządzania kanałami social media, zrobiło na nas ogromne wrażenie. Jesteśmy przekonani, że wspólnymi siłami uda nam się uczynić NapoleonCat narzędziem numer jeden dla marek na całym świecie - podkreśla Robert Dyczkowski, CEO w RTB House.

Firma kupiła udziały NapoleonCat od funduszy KnowledgeHub i INventures oraz tzw. aniołów biznesu. Nie podano, jaką dokładnie część udziałów przejęła ani ile za nie zapłaciła.

Bez zmian w zarządzie NapoleonCat

Po przejęciu NapoleonCat przez RTB House nie nastąpią zmiany w zarządzie pierwszej spółki: jej prezesem od założenia w połowie 2013 roku jest Grzegorz Berezowski, a od początku ub.r. członkiem zarządu jest Blanka Ozimina-Karpińska.

- Jesteśmy podekscytowani rozpoczęciem kolejnego etapu na drodze do stania się globalnie rozpoznawalnym dostawcą technologii marketingowych. Partnerstwo z RTB House to dla nas nie tylko dodatkowy kapitał, ale co ważniejsze – dostęp do sieci branżowych ekspertów z całego świata - komentuje Grzegorz Berezowski.

- Wierzymy, że połączenie tych dwóch składników pozwoli nam przyspieszyć dalszy rozwój naszych produktów w obszarze kontaktu z klientem w social mediach, a także jeszcze skuteczniej docierać na nowe rynki. Grupa RTB House jest jedną z najszybciej rozwijających się spółek technologicznych i od długiego czasu była dla nas benchmarkiem. To wszystko sprawia, że jesteśmy pewni obopólnego sukcesu tego partnerstwa - zapewnia.

NapoleonCat ze wzrostem wpływów i mniejszą stratą

W ub.r. NapoleonCat zanotował 2,71 mln zł przychodów, 2,92 mln zł kosztów operacyjnych i 299,5 tys. zł straty netto, a rok wcześniej - 1,9 mln zł wpływów, 2,92 mln zł wydatków operacyjnych i 1,08 mln zł straty netto.

Poprzednio 31,16 proc. udziałów NapoleonCat miał Knowledge Hub, 22,68 proc. - fundusz należący do INventures, a 33,4 proc. - Grzegorz Berezowski.

Mniejsze pakiety udziałów należały do Marcina Karpińskiego, Pawła Zdorta, Blanki Oziminy-Karpińskiej i Łukasza Nideckiego.

Grzegorz Berezowski przekazał portalowi Wirtualnemedia.pl, że w br. NapoleonCat osiągnie ponad 1 mln dolarów wpływów ze sprzedaży subskrypcji do swojej platformy. - Większość naszych przychodów pochodzi z zagranicy - obecnie już 2/3 klientów NapoleonCata to klienci zagraniczni, a główny rynek stanowi Ameryka Północna - opisał.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowe porządki u wydawcy "Rzeczpospolitej". Zmiana nazwy, we władzach były menedżer Agory

Nowe porządki u wydawcy "Rzeczpospolitej". Zmiana nazwy, we władzach były menedżer Agory

YouTube przyszłością telewizji? Jest jak "niechciana ciotka z Ameryki"

YouTube przyszłością telewizji? Jest jak "niechciana ciotka z Ameryki"

Mniej Rymanowskiego w Polsacie. Skupi się na YouTube, będzie nowa twarz "Gościa Wydarzeń"

Mniej Rymanowskiego w Polsacie. Skupi się na YouTube, będzie nowa twarz "Gościa Wydarzeń"

TikTok przekonuje Polaków, że jest bezpieczny dla dzieci. Ekspertka się nie zgadza

TikTok przekonuje Polaków, że jest bezpieczny dla dzieci. Ekspertka się nie zgadza

Znamy prowadzących sylwestra Polsatu. Tylu jeszcze nie było

Znamy prowadzących sylwestra Polsatu. Tylu jeszcze nie było

Solorz odwołany z podpisem syna. Znika z "serialowej fabryki" Polsatu

Solorz odwołany z podpisem syna. Znika z "serialowej fabryki" Polsatu