„Rusz 4 litery” - zachęca w internecie 4Move (wideo)

Od początku września pod hasłem „4Move: rusz 4 litery” trwa internetowa kampania reklamowa napoju izotonicznego 4Move (FoodCare). Akcję przygotowały agencja Henyo Bahrendt i dom mediowy Equinox Polska.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Internetowa kampania 4Move jest oparta na krótkich, dynamicznych spotach, w których napój ten jest pokazywany jako doskonały wybór dla wszystkich aktywnych osób. Reklamy pokazują ludzi uprawiających sporty takie jak parkour czy koszykówka, ale także spotykających się ze znajomymi, odwiedzających park, tańczących i bawiących się na plaży.

15- i 30-sekundowe spoty emitowane są m.in. na portalach YouTube, Dailymotion czy Wrzuta oraz w serwisach VoD. Kreację reklam przygotowała agencja Henyo Bahrendt, a media zaplanował i kupił dom mediowy Equinox Polska. Kampania potrwa do końca września.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]

Ta reklama nie pokazuje idealnych Świąt. I właśnie dlatego działa

Ta reklama nie pokazuje idealnych Świąt. I właśnie dlatego działa

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Nowy kanał sportowy w Play i dawnej sieci UPC Polska

Nowy kanał sportowy w Play i dawnej sieci UPC Polska