SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Rusza kampania '365 dni' Actimela (wideo)

W telewizji rozpoczęła się nowa kampania reklamowa Actimela. Akcja podkreśla, że wzmacnia on naturalną odporność dzieci.

Rusza kampania '365 dni' Actimela (wideo)

Startująca właśnie kampania reklamowa Actimela informuje, że 70 proc. odporności pochodzi z brzucha, podkreślając jednocześnie, że ten produkt wzmacnia ją u najmłodszych. Przekaz jest skierowany do rodziców, którzy przez cały rok dbają o zdrowie swoich dzieci. Kampania przebiega pod hasłem "365 dni".




Akcja przez cały wrzesień jest prowadzona w stacjach telewizyjnych. Kreację kampanii przygotowała agencja reklamowa Young & Rubicam, natomiast planowaniem mediów zajął się dom mediowy Mediacom.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Rusza kampania '365 dni' Actimela (wideo)

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl