Rusza letnia ramówka radiowej Czwórki. Lifestyle i poradnictwo zamiast edukacji

Wystartowała letnia ramówka Programu IV Polskiego Radia, w której w miejsce programów edukacyjnych znalazły się pozycje lifestyle’owe i poradnicze. Rozgłośnia zrelacjonuje imprezy sportowe, ale nie zabraknie relacji z festiwali muzycznych.

łb
łb
Udostępnij artykuł:

W wakacje wyjazdowe studio „PlenAir” pojawi się na koncertach i festiwalach muzycznych, w tym Festiwal Moskola w Białce Tatrzańskiej i Audioriver w Płocku. Reporterzy rozgłośni odwiedzą również m.in. nadmorskie miejscowości Chałupy czy Sopot, gdzie porozmawiają z gwiazdami. Więcej czasu na antenie Programu IV poświęcone będzie latem na sport - w Bukowinie Tatrzańskiej stacja zorganizuje kolarski „PlenAir” oraz zrelacjonuje Plaża Beach Box w Kołobrzegu.

W popołudniowym paśmie „Się mówi”, nadawanym od poniedziałku do piątku od godz. 14.00 do 16.00, słuchacze Czwórki będą mieli okazję porozmawiać z ginekologiem Grzegorzem Południewskim. Lekarz opowie m.in. o antykoncepcji i świadomości seksualnej młodzieży. Gospodarzem pasma jest Piotr Firan.

Latem młody youtuber Jan Dąbrowsky poprowadzi w Czwórce audycję „Terefere Radio”. Program będzie nadawany w poniedziałki i środy o godz. 21.00. Z kolei audycja „Podsiadówka” prowadzona przez Dawida Podsiadło została przeniesiona na wtorek o 13.00 (przed wakacjami program był nadawany w soboty o godz. 12.00).

Z danych Radio Track wynika, że średni udział radiowej Czwórki w okresie od marca do maja br. wyniósł 0,5 proc. (dowiedz się więcej).

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych
Materiał reklamowy

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu