SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Ruszył konkurs Media Trendy 2009

Od 5 stycznia do 6 lutego br. można zgłaszać prace w 9. edycjikonkursu Media Trendy, organizowanego przez SAR.

Jury Media Trendy 2009 oceniać będzie zgłoszone do konkursu'Innowacji w Mediach' projekty w kategoriach: autopromocja ipromocja medium, niekonwencjonalne wykorzystanie medium,innowacyjna zmiana, marketing społeczny, debiut roku. W konkursie'Innowacji w Planowaniu Mediów' jury będzie oceniać w kategoriach:innowacyjne wykorzystanie mixu mediów, innowacyjne wykorzystanieprasy, radia, telewizji, kina, outdooru, internetu i mediówinteraktywnych, innowacyjne dotarcie do specyficznej grupydocelowej, oraz innowacyjny plan mediów z wykorzystaniemsponsoringu, akcji specjalnych i ambient mediów, innowacyjnewykorzystanie mediów w kampanii społecznej.

Przyznana zostanie również, nagroda 'Young Media Lions', któraodzwierciedla tę eliminację na Festiwalu w Cannes. Nagrodą wpolskim konkursie mediowym, przeznaczonym dla mediaplannerówponiżej 28 roku życia, jest wyjazd na festiwal reklamy CannesLions.

Przyznana zostanie też nagroda Grand Prix Media Trendy oraznagrody specjalne konkursu Media Trendy: Człowiek Roku w mediach,Medium Roku i Wydarzenie Roku na rynku medialnym. Ogłoszeniewyników konkursu nastąpi w trakcie Gali Media Trendy - 23 marca2009 w Warszawie.

Konkursowi Media Trendy towarzyszyć będzie doroczna Konferencja"Technologia, Media, Reklama, Pieniądze".

Dołącz do dyskusji: Ruszył konkurs Media Trendy 2009

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl