Ruszyła kampania napojów z kostkami kokosa Magico

Pod hasłem „no tricks, just Magico” trwa nowa kampania reklamowa marki napojów z chrupiącymi kostkami kokosa Magico, produkowanych przez firmę Agus.

Beata Goczał
Beata Goczał
Udostępnij artykuł:
Ruszyła kampania napojów z kostkami kokosa Magico
mat.pras.

Komunikacja marki została zaprojektowana w sposób spójny i wielowymiarowy, z wykorzystaniem kluczowych elementów wpływających na emocje i decyzje konsumentów. 

Oparto ją na trzech filarach: od emocjonalnej narracji (storytelling), przez silną tożsamość marki (branding), aż po wizualną atrakcyjność i apetyczność (appetite appeal), która zachęca do spróbowania napoju.

Kampania reklamowa Magico ma za zadanie zbudowanie wyróżnienia i zwiększenie rozpoznawalności marki wśród polskich konsumentów. Reklamy z niebieską i zieloną gwiazdą, puentowane claimem „no tricks, just Magico” zobaczymy w digitalu: m.in. TikToku, środowisku META czy YouTube, a także formatach OOH - citylightach, DOOH, czy mobile remarketingu.


Za naming, identyfikację wizualną i strategię komunikacji Magico odpowiada włoska agencja Break Design, strategiczny partner kreatywny Agus. Agencja GoldenSubmarine jest odpowiedzialna za lokalizację kampanii na rynek polski oraz przygotowanie materiałów digitalowych, w tym kreacji display, formatów social mediowych oraz opracowanie video. Realizacją kampanii digital zajął się dom mediowy Admetrics. Za emisję OOH i DOOH odpowiada AMS, a za aplikację gazetkową Blix.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Świąteczna piosenka Radia 357 z  teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Świąteczna piosenka Radia 357 z teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami