SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Rynek reklamy online pokona telewizję w 2012 roku

Internet będzie rozwijał się w tempie osiem razy szybszym od całego amerykańskiego rynku reklamy i do 2012 roku pod względem wartości przegoni telewizję i prasę.

Rynek reklamy online pokona telewizję w 2012 roku

Taką prognozę przedstawiła firma badawcza IDC, według której w ciągu czterech kolejnych lat internet z piątego stanie się drugim największym medium w USA po marketingu bezpośrednim - informuje serwis TechWeb.

IDC szacuje, że w latach 2007 - 2012 całkowite dochody z reklam online zwiększą ponad dwukrotnie: z 25,5 do 51,1 miliarda dolarów.

Głównym czynnikiem napędzającym taką zmianę ma być internetowa reklama wideo, z której dochody we wspomnianym okresie zwiększą się ponad siedmiokrotnie, z 500 milionów do 3,8 miliarda dolarów. Na to z kolei wpłynie sytuacja, w której użytkownicy komputerów będą spędzali coraz więcej czasu na oglądaniu materiałów wideo online na skutek rosnącej penetracji szerokopasmowego dostępu do sieci, szybszych połączeń oraz większej liczby dostępnych treści.

"Ta tendencja będzie napędzana również dzięki temu, że konsumenci zaczynają sobie zdawać sprawę, iż w przeciwieństwie do telewizji, wideo w internecie pozwala im oglądać co chcą, kiedy chcą, a także coraz częściej gdzie chcą" - stwierdziła Karsten weide z IDC.

źródło: TechWeb

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Rynek reklamy online pokona telewizję w 2012 roku

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl