SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google RSS Twitter

Polsat liderem oglądalności, TVN24, TVP Info i TVP Seriale topowymi kanałami tematycznymi (top 150)

W kwietniu br. nowym liderem oglądalności w rynku telewizyjnym był Polsat. Wśród stacji tematycznych najwyższy udział zanotowało TVN24. Ranking top 150 kanałów w raporcie Wirtualnemedia.pl.

fot. Shutterstock.com Article

Pierwsze miejsce wśród najpopularniejszych stacji telewizyjnych w kwietniu 2019 roku zajął Polsat. Średni dobowy udział tego kanału względem kwietnia 2018 roku zwiększył się o 2,47 proc. i wyniósł 10,73 proc. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, udostępnionych portalowi Wirtualnemedia.pl przez Mediacom.

Z czwartej na drugą lokatę awansowała TVP2, której udział w analizowanym okresie zwiększył się o 3,81 proc. do 8,66 proc.

Podium uzupełnia TVN, który przed rokiem był drugi. Udział tej stacji w zeszłym miesiącu wyniósł 8,60 proc., po spadku względem kwietnia ub.r. o 8,63 proc. Kolejną lokatę zajęła TVP1 (stacja ta miała 8,43 proc. udziału; w dół o 4,17 proc.), która przed rokiem była trzecia

Na piątym miejscu zestawienia uplasował się kanał TVN24, który awansował z szóstej lokaty. Jego udział wyniósł 4,64 proc., po wzroście o 12,84 proc. Jednocześnie jest to najwyżej sklasyfikowany kanał informacyjny w rankingu.

Na 14. lokacie znalazła się stacja TVP Seriale - lider oglądalności kanałów filmowo-serialowych. Jej udział uplasował się na poziomie 1,41 proc. (spadek o 3,23 proc.).

Liderem oglądalności wśród stacji dziecięcych było TVP ABC (w dół o 12,20 proc. do 1,26 proc.), dokumentalnych - Fokus TV (- 17,11 proc. do 0,83 proc.), sportowych - TVP Sport (+ 219,82 proc. do 0,71 proc.), muzycznych - Polo TV (+ 4,06 proc. do 0,67 proc.), a lifestylowych - TVN Style (- 3,93 proc. do 0,64 proc.).

Od 34. do 52. miejsca w zestawieniu zajęły naziemne kanały, które wystartowały w 2016 roku (Zoom TV - 0,46 proc. udziału w kwietniu br., WP - 0,41 proc., Metro - 0,35 proc. oraz Nowa TV - 0,29 proc.). Tylko pierwsza z nich odnotowała wzrost względem kwietnia 2018 roku - było to 15,74 proc. Pozostałe z nich odnotowały spadki - wyniosły one odpowiednio 4,71 proc., 7,65 proc. i 10,53 proc.

Udział będącego nowym liderem Polsatu (po awansie z drugiej lokaty) wśród widzów w grupie komercyjnej 16-49 wyniósł 11,60 proc., po spadku o 0,35 proc. Na drugą lokatę spadł Polsat. Jego wynik w kwietniu br. zmniejszył się o 8,66 proc. do 11,23 proc. Podium uzupełnia Dwójka (+ 6,81 proc. do 7,34 proc.), a czwarta była Jedynka (- 0,52 proc. do 5,35 proc.).

Liderem oglądalności wśród stacji informacyjnych również i tutaj był kanał TVN24 (do góry o 42,03 proc. do 2,98 proc.).

Pierwsze miejsce wśród kanałów filmowo-serialowych zajęło TVP Seriale (- 5,90 proc. do 1,53 proc.), dziecięcych - TVP ABC (- 16,27 proc. do 1,27 proc.), dokumentalnych - TVN Turbo (- 7,75 proc. do 1,06 proc.), muzycznych - Polo TV (- 3,83 proc. do 0,98 proc.), lifestylowych - TVN Style (- 9,73 proc. do 0,90 proc.), a sportowych - TVP Sport (+ 248,17 proc. do 0,67 proc.).

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Polsat liderem oglądalności, TVN24, TVP Info i TVP Seriale topowymi kanałami tematycznymi (top 150)

3 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
iksiński
TVN pikuje kolejny miesiąc z rzędu
2 8
odpowiedź
User
ygrekowy
Taaa, szczególnie TVN24 pikuje.
8 2
odpowiedź
User
dlaczego nikt nie pomyśli w TVN
Bardzo proszę aby osoby odpowiedzialne za TVN - aby w bardzo znaczący sposób poprawić wyniki oglądalności głównej stacji TVN... Wystarczy wcześnie rano jak w TVN24 emitować od razu jak najszybciej program informacyjny właśnie z TVN24 równocześnie w TVN - potem od 8:00 lub 9:00 "Dzień dobry TVN" - oglądalność wzrośnie bardzo szybko, sam TVN24 nic na tym nie straci tylko zyskają ogólnie wszyscy... Po południu lub późnym po południem przed "Faktami" powrócić dodatkowo do emisji bajek dla dzieci i nie tylko - dla starszych trochę bardziej też na przykład nie zapomniany "Dragon Ball" - tak jak było kiedyś dawno i było wtedy super... To tylko dwa pomysły też nie tak kosztowne i trudne - ale oglądalność wzrośnie bardzo znaczący sposób...
0 0
odpowiedź