SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

„Rzecz ważna: mieć pewność” - Allianz reklamuje ubezpieczenia komunikacyjne (wideo)

Rozpoczęła się kampania reklamowa ubezpieczeń komunikacyjnych oferowanych przez Allianz Polska. Akcję, prowadzoną pod hasłem „1 rzecz, która jest ważna: mieć pewność”, przygotowały firmy marketingowe Ogilvy & Mather, MediaCom Warszawa i Sales & More.

Kampania jest oparta na reklamach pokazujących drobne nieszczęśliwe sytuacje na drodze, w których kierowcom przydaje się szybka pomoc ubezpieczyciela. Reklamy podkreślają atuty polis oferowanych przez Allianz Polska, m.in. dostarczenie oryginalnych części zamiennych i samochodu zastępczego oraz do 70 proc. zniżki po 4 latach jazdy bez szkód.

- Marka Allianz ma od lat silną pozycję i kojarzona jest przez kierowców z wysoką jakością obsługi i likwidacji szkód komunikacyjnych. Kampania ma o tym przypomnieć, a jednocześnie podkreślić zmiany, jakie wprowadziliśmy do oferty w ostatnich tygodniach - tłumaczy Michał Podogrodzki, dyrektor marketingu w Allianz Polska.

>>> Oglądaj najciekawsze spoty reklamowe na tv.wirtualnemedia.pl

Kampania zaczęła się 15 czerwca i potrwa siedem tygodni. Obejmuje telewizję (ok. 12 tys. emisji spotów w kanałach ogólnopolskich), radio (lokalne rozgłośnie), internet (m.in. reklamy display prowadzące na stronę docelową, interaktywny kalkulator umożliwiający szybkie wyliczenie swojej składki na ubezpieczenie komunikacyjne) oraz kina.

Współtworzeniem strategii akcji oraz kreacją i produkcję reklam zajęła się agencja Ogilvy & Mather, a za planowanie i zakup mediów odpowiadają domy mediowe MediaCom Warszawa (media pozainternetowe) i Sales & More (internet).

Dołącz do dyskusji: „Rzecz ważna: mieć pewność” - Allianz reklamuje ubezpieczenia komunikacyjne (wideo)

3 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
olo
Allianz może kiedyś się kojarzył z wysoką jakością obsługi i likwidacji szkód komunikacyjnych. Teraz niczym się nie wyróżnia. Skąd taka pewność... chyba brak kontaktu z rzeczywistością mają pracownicy z mordoru.
odpowiedź
User
olo
A Pan Michał Podogrodzki już chyba wyleciał z Allianzu za brak kompetencji albo został zdegradowany bo chyba już dyrektorem nie jest.
odpowiedź
User
Leszek
Tej reklamy nic nie przebije....BOMBA
odpowiedź