SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

„Rzeczpospolita” reklamuje prenumeratę na 2019 r. z pełnym dostępem do Rp.pl

Gremi Media rozpoczyna kampanię reklamującą ofertę prenumeraty „Rzeczpospolitej” na 2019 rok. Akcja będzie realizowana pod hasłem „#wyprzedzajowiedze”.

W prenumeracie na 2019 rok dostępne będą wszystkie wydania „Rzeczpospolitej” oraz jej „Plus Minus” i „Życie Regionów”, a także publikacje dodatkowe: po 12 raportów ekonomicznych, prawnych i poradników prenumeratora, cztery poradniki prawne i sześć specjalistycznych tygodników.

- Rzeczpospolita” na nowy rok przygotowała ofertę opartą na dostarczających specjalistyczną wiedzę cyklicznych publikacjach, takich jak: tygodniki, poradniki, raporty czy specjalistyczne newslettery. Będą one poświęcone nowym przepisom i analizom ekonomicznym, opracowane zostaną przez wybitnych dziennikarzy- specjalistów z danej dziedziny oraz współpracujących na co dzień z redakcją ekspertów - wylicza Marek Kutarba, dyrektor działu wydawniczego w Gremi Media, wydawcy „Rzeczpospolitej”.

Oferta prenumeraty po raz pierwszy obejmie też e-wydania „Rzeczpospolitej” i pełen dostęp do portalu Rp.pl, a także dodatkowe narzędzia biznesowe (m.in. dostęp do elektronicznego narzędzia służącego do audytu firmy pod kątem RODO, licencja na program antywirusowy AVG Internet Security, dostęp do platformy nauki języków obcych eTutor, doradztwo w zakresie pozyskiwania środków unijnych Abbeys).

Według danych ZKPD w pierwszych trzech kwartałach br. średnia sprzedaż ogółem „Rzeczpospolitej” wynosiła 45 231 egz., o 8,1 proc. mniej niż rok wcześniej. W sierpniu br. sprzedaż dziennika w prenumeracie wynosiła 7 195 egz., wobec 7 799 rok wcześniej.

Natomiast portal Rp.pl we wrześniu br. zanotował 3,1 mln realnych użytkowników i 11,54 mln odsłon, a Parkiet.com - 201,2 tys. użytkowników i 1,52 mln odsłon (według badania Gemius/PBI).

„#wyprzedzajowiedze” w kampanii reklamowej

Wydawca „Rzeczpospolitej” zaczyna właśnie kampanię reklamującą ofertę prenumeraty na przyszły rok. Akcja ma charakter wizerunkowo-produktowy, jej pierwsza odsłona jest oparta na zaczepnych pytaniach do odbiorców potencjalnie zainteresowanych prenumerowaniem dziennika. W drugim etapie „Rzeczpospolita” promowana będzie jako doskonały partner w prowadzeniu biznesu, dostarczającego sprawdzoną, pogłębioną i fachową wiedzę.

- „#wyprzedzajowiedze” to hasło przewodnie tegorocznej kampanii. To właśnie wiedza i bezpieczeństwo przy podejmowaniu decyzji biznesowych są najważniejsze dla naszego prenumeratora. Trwająca kampania ma również wymiar edukacyjny. Podkreślamy w niej, że wartościowe treści muszą kosztować i warto za nie płacić. Konsekwencją tych decyzji jest oszczędność i zysk Twojej firmy, co idealnie oddaje jedno z haseł: „Wiedza kosztuje, zwłaszcza jej brak” - komentuje mówi Cezary Piernikowski, dyrektor marketingu Gremi Media.

Dołącz do dyskusji: „Rzeczpospolita” reklamuje prenumeratę na 2019 r. z pełnym dostępem do Rp.pl

5 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Czytelnik
Ciekawy pomysł na kampanię. Gratuluję!
odpowiedź
User
dobre
Bogata oferta, fajna kampania i faktycznie dobry kierunek -warto sobie uswiadomic ze "wiedza" z internetu to nie wiedza.
odpowiedź
User
Lol
dzień bez dobrej informacji i dobrych komentarzy o RZ i Gremi to dzień stracony :)
odpowiedź