SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Salony Agata reklamują się z okazji ponownego otwarcia sklepów

W związku z ponownym otwarciem Salonów Agata, marka przygotowała nową akcję promocyjną, której towarzyszy premiera spotu telewizyjnego z udziałem Synowej (w tej roli Małgorzata Socha) i Teściowej (Ewy Kasprzyk).

Article

Od soboty, 28 listopada salony stacjonarne marki Agata zostały ponownie otwarte. Z tej okazji marka przygotowała reklamę. Akcja kolejnego z serii spotów z perypetiami Synowej i Teściowej przenosi widzów z przestrzeni domowej do salonu Agata, a konkretnie do działu dekoracji i oświetlenia, w którym rozmowa o zaginionej żyrafce – prezencie od Teściowej – prowadzi niespodziewanie do… zakupu pięciu nowych, stylowych lamp.

Kolejną odsłonę kampanii „Dla synowych, dla teściowych, dla każdego” można oglądać w telewizji i internecie. Nowa historia marki pojawiła się również w radiu, a także na nośnikach OOH i w prasie.

Kreację przygotowała agencja PZL, zakupem i planowaniem mediów zajął się dom mediowy Blue 449.

Od sierpnia br. w nowej platformie komunikacji marki Salony Agata Małgorzata Socha wciela się w rolę synowej, a Ewa Kasprzyk jej teściowej. Socha już wcześniej była ambasadorką reklamową marki.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Salony Agata reklamują się z okazji ponownego otwarcia sklepów

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl