SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Salt & Pepper dla marki Sellpoint

Agencja reklamowa Salt & Pepper przygotowała kampanię wprowadzającą na rynek nową markę Sellpoint dla firmy one 2 one communication, działającej w sektorze business-to-business.

Działania adresowane były głównie do dyrektorów i kierowników działów sprzedaży, marketingu oraz IT.

Celem kampanii było zbudowanie świadomości marki Sellpoint oraz zachęcenie potencjalnych odbiorców do zapoznania się z ofertą. Kreacja kampanii skupiła się wokół głównej korzyści płynącej z oferty, czyli możliwości pełnej kontroli pracy wynajmowanych od Sellpoint sprzedawców za pomocą nowoczesnych narzędzi informatycznych. Kampania obejmowała prasę, Internet oraz mailing.

           

Sellpoint to profesjonalny system usług wsparcia sprzedaży- od pełnej obsługi sprzedaży, po specjalistyczne usługi wspomagające.

Salt & Pepper odpowiada za kompleksową obsługę strategiczną i kreatywną wszystkich produktów one 2 one communication. Agencja jest również autorem identyfikacji wizualnej marki Sellpoint.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Salt & Pepper dla marki Sellpoint

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl