"Samo Zdrowie" liderem miesięczników o zdrowiu

"Samo Zdrowie" awansowało w I kwartale 2008 roku na pozycjęnajczęściej kupowanego miesięcznika o zdrowiu. Magazyn zostałliderem dzięki podwojeniu sprzedaży w porównaniu z tym samymokresem 2007 roku.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

"Samo Zdrowie" (Burda Media Polska) zanotowało w I kwartale 2008roku średnią sprzedaż ogólem na poziomie 79 065 egz. - wynika zdanych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portalWirtualnemedia.pl. Awans na pozycję lidera wśród miesięczników ozdrowiu zapewniło magazynowi podwojenie sprzedaży, która wanalogicznym okresie poprzedniego roku wynosiła 38 828 egz.

Drugie miejsce w rankingu zajęła "Vita" (Edipresse Polska SA),która w I kwartale 2008 zanotowała średnią sprzedaż w wysokościponad 73 tys. egz., czyli o 12 tys. egz. mniej niż w tym samymokresie ubiegłego roku. Trzecią pozycję utrzymała "Super Linia"(Quadro Media, Medi Press), która utrzymuje sprzedaż na wyrównanympoziomie - w pierwszych trzech miesiącach bieżącego roku było toprawie 48 tys. egz.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych
Materiał reklamowy

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu