SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Samsung startuje z pierwszą kampanią 3D DOOH w Polsce, ambasadorem Żabson

W ramach kampanii promującej najnowszą serię flagowych smartfonów Galaxy S22, firma Samsung wykorzystała pierwszą w Polsce reklamę w formacie 3D Digital Out of Home, ujawniając równocześnie współpracę z nowym ambasadorem marki – Żabsonem.

Nowy format reklamowy zadebiutował 5 kwietnia o godz. 18 na wielkoformatowych ekranach zlokalizowanych na budynku hotelu Marriott w Al. Jerozolimskich w Warszawie.

- Cel jaki przed sobą postawiliśmy to dostarczenie w przestrzeni miejskiej rozwiązań, które widzimy za granicą.  Lubimy zaskakiwać i wierzymy, że nasz odbiorca oczekuje czegoś nowego, świeżego i angażującego. Czujemy się tym zmotywowani. 3D DOOH pozwolił nam również w nieszablonowy sposób przedstawić kolejnego członka rodziny Galaxy – Żabsona. Seria Galaxy S22 i Żabson to perfect match - mówi Magdalena Sielachowicz-Nowakowska, head of marketing  w Samsung.

Kreacja 3D Digital Out of Home promująca najnowsze smartfony z serii Galaxy S22 z udziałem Żabsona powstała we współpracy z agencją kreatywną VMLY&R, Screen Network oraz Platige Image. Do jej produkcji wykorzystano wielkoformatowy ekran Screen Network o łącznej powierzchni 280 m2, usytuowany w ścisłym centrum Warszawy. To jedyny narożny ekran w Polsce, który pozwala uzyskać efekt anamorficznego 3D, dzięki czemu spot oglądany z określonego punktu tworzy iluzję trójwymiarowej głębi na płaskiej powierzchni.

- Tego typu kreacja pozwala zaangażować odbiorców na niespotykaną dotąd skalę zwiększając dodatkowo zasięg kampanii ze względu na swój viralowy charakter – mówi Agnieszka Godlewska, prezeska Screen Network.

Efekt przestrzenności na nośniku widoczny jest tylko w konkretnym, określonym obszarze, z którego widz patrzy na ekran. - Trzeba było precyzyjnie ustalić takie miejsce, a następnie wszelkie elementy wyświetlane na ekranach zaprojektować tak, żeby stanowiły poprawne perspektywiczne przedłużenie architektury budynku. To stanowiło klucz do osiągnięcia efektu głębi  – podkreśla Marek Gajowski, head of CG, Platige Image. W rezultacie postać Żabsona, jak i smartfony z serii Galaxy S22, których jest ambasadorem, dosłownie wychodzą poza ramy ekranu, gwarantując odbiorcom spersonalizowane, interaktywne wrażenia. 

Najnowszą reklamę Samsung 3D Digital Out of Home można oglądać do końca kwietnia w Warszawie na narożnym ekranie na budynku hotelu Marriott w Al. Jerozolimskich oraz na ekranach 2D z efektem głębi usytuowanych na terenie CH Arkadia, Galerii Mokotów oraz przy Pl. Unii Lubelskiej.

Realizację kampanii zaplanowano również w internecie. 

Za kampanię odpowiadają agencje VMLY&R (koncept kreatywny), Starcom (zakup mediów) oraz dfusion communication (PR). Materiały 3D przygotowało Platige Image. Za produkcję odpowiada dom produkcyjny Dobro. Realizacją kampanii zajęło się Screen Network.

Dołącz do dyskusji: Samsung startuje z pierwszą kampanią 3D DOOH w Polsce, ambasadorem Żabson

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Spec
Ziew.
odpowiedź