Samsung Silky i Schulz zasiali ciszę

"Cisza jak makiem zasiał" to hasło kampanii reklamowejwprowadzającej na rynek nową linię odkurzaczy Silky marki Samsung,realizowanej przez agencję reklamową Schulz.

ak
ak
Udostępnij artykuł:

Kampania i jej hasło mają na celu podkreślenie wyjątkowościodkurzaczy linii Silky- wiążą się z bardzo niskim natężeniemdźwięku (zaledwie 67 dBA) podczas ich eksploatacji.

Akcja oraz działania PR prowadzone są w prasie kobiecej,lifestylowej, branżowej i wnętrzarskiej. Layouty prasowe ukazująsię takich w tytułach jak "Claudia", "Poradnik Domowy", "ŚwiatKobiety", "Elle", "M jak Mieszkanie", "Moje Mieszkanie", "Naj","Zwierciadło" oraz "Viva!".

Autorami kreacji są Marta Filipiuk Michniewicz i Angelika Zbochz udziałem Leszka Oleszki i Krzysztofa Tkaczyka. Za koordynacjęprac agencji Schulz odpowiada Anna Makowska.

Wsparciem kampanii Silky są materiały POS umieszczone w sieciachhandlowych.

Całość działań reklamowych potrwa do końca roku.

ak
Autor artykułu:
ak
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych
Materiał reklamowy

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu