SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Samsung: Wyobraź sobie, że jesteś księgową

Samsung rozpoczął kampanię promocyjną komunikującą doskonałe parametry monitorów SM 305T oraz XL30. Główną grupą docelową kampanii prowadzonej pod hasłem 'Wyobraź sobie, że jesteś księgową' są profesjonalni graficy komputerowi.

Samsung: Wyobraź sobie, że jesteś księgową

Pierwsze skrzypce w kampanii gra nietypowa księgowa Bożena Bilansiewicz, której największą pasją jest grafika komputerowa. Prowadzi ona blog www.DobreRady.info, na którym - w krótkich filmikach instruktażowych - prezentuje swoje umiejętności obsługi takich programów jak Photoshop, After Effects czy Flash, udziela lekcji kompozycji obrazu i wykorzystuje do tego autorskie materiały - prywatne zdjęcia zjawiskowego wnuczka Mateuszka. Kampania posługuje się inwersją - pokazuje sytuację niepełnego wykorzystania możliwości nowych monitorów firmy Samsung.

Kampania prowadzona będzie w Internecie i specjalistycznych magazynach dedykowanych grafikom komputerowym - PSD, Computer Arts i 2+3D.

fhghhgfhhfgh

Oprócz blogu kampanię uzupełniać będą formy marketingu internetowego, między innymi top layer, bouble billboard oraz billboard, które pojawią się w największych polskich portalach tematycznych.

Koncepcja kreatywna oraz adaptacja przygotowane zostały przez agencję 180heartbeats, natomiast zakupem mediów zajął się dom mediowy MindShare.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Samsung: Wyobraź sobie, że jesteś księgową

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl