Samsung z Bazem Luhrmannem (wideo)

Reżyser filmowy Baz Luhrmann razem z firmą Samsung Electronics ogłosili nawiązanie współpracy partnerskiej na rzecz wykorzystania innowacji i technologii do wspierania "życiowych pasji".

km
km
Udostępnij artykuł:

Współpracę zapoczątkował pokaz specjalnego, krótkiego filmu autorstwa Luhrmanna, ukazującego jego artystyczne inspiracje oraz ilustrującego, w jaki sposób technologia wspiera pracę twórczą reżysera.

W materiale filmowym, który ma zostać szerzej zaprezentowany w najbliższych tygodniach, Luhrmann opisuje swoją życiową podróż jako narratora i reżysera, przedstawiając inspirujące go momenty, w tym spotkania z ciekawymi ludźmi, a także technologię, odgrywającą ważną rolę w autorskiej kreacji.

W ciągu najbliższego roku Samsung i Luhrmann mają zgłębiać rolę technologii w kontekście poszukiwania i współdzielenia inspiracji, a także kultywowania nowych idei.

Poza nawiązaniem długofalowej współpracy z Luhrmannem, Samsung był także wyłącznym sponsorem nowojorskiej premiery najnowszego dzieła reżysera - „Wielkiego Gatsby'ego”, która odbyła się 1 maja 2013 r. Dwa tygodnie później film ten otworzył także Festiwal Filmowy w Cannes. Samsung współrealizował transmisję na żywo z czerwonego dywanu podczas nowojorskiego pokazu, a także dostarczył urządzenia zawierające materiały filmowe.

km
Autor artykułu:
km
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Legendarny dziennikarz wraca do zdrowia po udarze i wylewie. "Mam jeszcze sporo planów"

Legendarny dziennikarz wraca do zdrowia po udarze i wylewie. "Mam jeszcze sporo planów"

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję