SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

SAPR ogłasza nominowanych w pierwszej edycji PR Wings

Jury PR Wings dokonało wyboru projektów nominowanych do nagród głównych w pierwszej edycji konkursu organizowanego przez Stowarzyszenie Agencji Public Relations. Swojego wyboru dokonało Jury Nagrody Specjalnej SAPR złożone z przedstawicieli agencji członkowskich, które wybiera jednego zwycięzcę spośród wszystkich projektów zgłoszonych do Konkursu.

Przed jurorami obu tych gremiów ostatnia część zadania, głosowanie i wybór laureatów. Ogłoszenie wyników nastąpi 16 września 2021 r. na gali podczas Kongresu Profesjonalistów Public Relations w Rzeszowie.

Celem konkursu PR Wings jest promowanie profesjonalnych, etycznych oraz wyróżniających się praktyk z zakresu public relations i komunikacji.

Aby zapewnić kluczowe postulaty organizatorów Konkursu, jego podstawowe jury tworzą osoby niezależne od organizatora – spoza Stowarzyszenia.

Oprócz nagród w wybranych kategoriach wyłaniana jest również Nagroda Specjalna SAPR. Dokonywana jest ona w specjalnym trybie i będzie wyróżnieniem od społeczności ponad 400 specjalistów PR, tworzonej przez pracowników 34 agencji zrzeszonych w SAPR. Każda agencja Stowarzyszenia delegowała ze swego zespołu jedną osobę, która weszła w skład Jury Specjalnego

PR Wings, które wybierze zwycięzcę Nagrody Specjalnej SAPR - swoiste Grand Prix, spośród wszystkich zgłoszeń do konkursu.

Nad prawidłowym przebiegiem Konkursu czuwa Kancelaria MDDP Olkiewicz i Wspólnicy Kancelaria Adwokatów I Radców Prawnych.

PR Wings – wyniki I etapu Konkursu

Kategoria : Public Affairs i Lobbying
•    Walory prozdrowotne warzyw, owoców i soków, PR Hub
•    Walka o zdrowie publiczne, Partner of Promotion
•    Happy Mother's Day Belarus – białoruska rewolucja kobiet, Publicon

Kategoria: PR korporacyjny
•    Girls Go Technology, czyli dziewczyny oswajają technologię, Mercedes-Benz Manufacturing Poland, Kawałek Świata-Media
•    Kampania promująca kształcenie techniczne "Zawód Na Propsie", Grupa PRC Holding, CMC Poland - huta stali w Zawierciu
•    Herosi na Starcie PR Hub, Grupa Eurocash

Kategoria: PR innowacja roku – kampania następnej generacji
•    Ambasadorzy Nowej Bankowości - Aion Bank, Publicon
•    Słodka kampania crowdfundingowa Las Vegan’s,  Good One PR, Manufaktura Czekolady Chocolate Story
•    PredatorShot, Acer Polska

Kategoria: PR Produktowy
•    Ambasadorzy Nowej Bankowości - Aion Bank, Publicon
•    Let Creators Be Creators – ConceptD laptopy dla twórców, Acer Polska
•    Premiera serii smartfonów OPPO Reno4, OPPO Polska

Kategoria: Największy wpływ społeczny (CSR)
•    Pierwsza naklejka, która ratuje ludzkie życie, Partner of Promiotion, PKP Polskie Linie Kolejowe
•    Uniwersytet Sukcesu, Fundacja Digital University
•    Program Edukacyjny „Kubusiowi Przyjaciele Natury”, Grupa Maspex

Kategoria: Komunikacja kryzysowa
•    Komunikacja i zarządzanie kryzysowe procesu szczepień, Centrum Medyczne MEDYK, Exacto
•    Spirytus na wagę złota, Partner of Promotion
•    COVID a Koalicja BHP dla mieszkańców, branży i samorządów, ENERIS Surowce

Kategoria: Komunikacja w social media i influencer marketing
•    Kampania Poznaj Polskę z Travelist, Publicon, Travelist
•    Uniwersytet Sukcesu, Fundacja Digital University
•    #HYDROwDOMU, MPWiK Wrocław

Kategoria: Angażujący event
•    Premiera serii smartfonów OPPO Reno4,  OPPO Polska
•    Roche Xmas Fest 2020, El Padre
•    NaJEŻeni w akcji,  Grupa PRC Holding

Kategoria: Zmiana biznesowa, komunikacyjny game changer
•    PR w crowdinvestingu - jak Crowdway rozwinął skrzydła, Crowdway
•    Pracodawca z Sercem, Face it
•    Biegam z czystą przyjemnością, Polska Agencja Antydopingowa

Kategoria: Komunikacja Business to Business
•    Conperio - działania PR trampoliną dla biznesu, Partner of Promotion
•    AQForm for Architects,  PLN Design Group

Kategoria: Efektywność roku
•    Komunikacja i zarządzanie kryzysowe procesu szczepień, Centrum Medyczne MEDYK, Exacto
•    Słodka kampania crowdfundingowa "Las Vegan’s", Good one PR, Manufaktura Czekolady Chocolate Story
•    W pogoni za ciszą,  Icon Strategies

Kategoria : Komunikacja na rynkach międzynarodowych
•    Komunikacja gamy Renault E-TECH w Krajach Bałtyckich, Partner of Promotion, Renault

Nagroda specjalna SAPR
•    #Jabłonki Swawole – nie tylko jabłka czują się u nas dobrze!, Neuron Agencja Public Relations,
Fundacja State of Poland
•    Happy Mother's Day Belarus – białoruska rewolucja kobietą, Publicon
•    Komunikacja i zarządzanie kryzysowe procesu szczepień Centrum Medyczne MEDYK, Exacto
•    Biegam z czystą przyjemnością, Polska Agencja Antydopingowa

Dołącz do dyskusji: SAPR ogłasza nominowanych w pierwszej edycji PR Wings

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Paweł
SAPR to jest przykrywka dla Hoffmanowej agencji? Aby mógł udawać PRowca, będąc prymitywnym lobbysta?
odpowiedź
User
Paweł
SAPR to jest przykrywka dla Hoffmanowej agencji? Aby mógł udawać PRowca, będąc prymitywnym lobbysta?
odpowiedź