Schulstad kampanią promuje odświeżoną linię bułek

„Schulstad i rządzisz na grillu” – pod tym hasłem marka wystartowała z kampanią w social mediach. Konkurs konsumencki, intensywna komunikacja na Instagramie i ekspozycja w sieciach mają wspierać sprzedaż odświeżonej linii bułek.

Beata Goczał
Beata Goczał
Udostępnij artykuł:
Schulstad kampanią promuje odświeżoną linię bułek
mat.pras.

Punktem wyjścia do kampanii jest nowa odsłona produktów marki: Schulstad Burger Buns Sesame, Schulstad Maxi Burger Buns Sesame, Schulstad Burger Buns Duża Paka, Schulstad Hot Dog Buns oraz Schulstad Hot Dog Baguettes. 

Wszystkie warianty są wstępnie przecięte lub całkowicie przekrojone, co ułatwia przygotowanie posiłków. Nowe opakowania z większą powierzchnią transparentnej folii lepiej eksponują bułki na półce, a dobrze widoczne ikony korzyści pomagają konsumentom szybko zidentyfikować najważniejsze cechy produktów.

W ramach kampanii zaplanowano konkurs, w którym zadaniem uczestników jest przygotowanie własnego dania z wykorzystaniem bułek Schulstad – np. burgera, hot doga albo innej letniej propozycji inspirowanej kuchniami świata. Aby wziąć udział, należy opublikować zdjęcie potrawy na Instagramie, oznaczyć profil marki i dodać hashtag #Schulstadirzadzisznagrillu. 

W trakcie trwania akcji w kanałach social media marki pojawią się również kulinarne inspiracje na sezon grillowy – pomysły, które mogą zachęcić do udziału w konkursie lub ułatwić przygotowanie dań.

Za koncepcję kampanii, hasło i KV odpowiada agencja Soul & Mind, która realizuje również działania PR.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Paramount dalej walczy o właściciela TVN. Osobista gwarancja właściciela firmy

Paramount dalej walczy o właściciela TVN. Osobista gwarancja właściciela firmy

Nie żyje Chris Rea. Stworzył kultową piosenkę o Bożym Narodzeniu

Nie żyje Chris Rea. Stworzył kultową piosenkę o Bożym Narodzeniu

Resort kultury z programem wsparcia dla lokalnych mediów. 10 mln zł dla niezależnych redakcji

Resort kultury z programem wsparcia dla lokalnych mediów. 10 mln zł dla niezależnych redakcji

Redakcja "Wyborczej" murem za Czuchnowskim. Jest oświadczenie po fali gróźb

Redakcja "Wyborczej" murem za Czuchnowskim. Jest oświadczenie po fali gróźb

Top 10 systemów CRM na 2026 rok – porównanie funkcji, kosztów i wdrożeń
Materiał reklamowy

Top 10 systemów CRM na 2026 rok – porównanie funkcji, kosztów i wdrożeń

Nie żyje szef MakoLab. Zarządzał firmą prawie dwie dekady

Nie żyje szef MakoLab. Zarządzał firmą prawie dwie dekady