Schulstad kampanią promuje odświeżoną linię bułek

„Schulstad i rządzisz na grillu” – pod tym hasłem marka wystartowała z kampanią w social mediach. Konkurs konsumencki, intensywna komunikacja na Instagramie i ekspozycja w sieciach mają wspierać sprzedaż odświeżonej linii bułek.

Beata Goczał
Beata Goczał
Udostępnij artykuł:
Schulstad kampanią promuje odświeżoną linię bułek
mat.pras.

Punktem wyjścia do kampanii jest nowa odsłona produktów marki: Schulstad Burger Buns Sesame, Schulstad Maxi Burger Buns Sesame, Schulstad Burger Buns Duża Paka, Schulstad Hot Dog Buns oraz Schulstad Hot Dog Baguettes. 

Wszystkie warianty są wstępnie przecięte lub całkowicie przekrojone, co ułatwia przygotowanie posiłków. Nowe opakowania z większą powierzchnią transparentnej folii lepiej eksponują bułki na półce, a dobrze widoczne ikony korzyści pomagają konsumentom szybko zidentyfikować najważniejsze cechy produktów.

W ramach kampanii zaplanowano konkurs, w którym zadaniem uczestników jest przygotowanie własnego dania z wykorzystaniem bułek Schulstad – np. burgera, hot doga albo innej letniej propozycji inspirowanej kuchniami świata. Aby wziąć udział, należy opublikować zdjęcie potrawy na Instagramie, oznaczyć profil marki i dodać hashtag #Schulstadirzadzisznagrillu. 

W trakcie trwania akcji w kanałach social media marki pojawią się również kulinarne inspiracje na sezon grillowy – pomysły, które mogą zachęcić do udziału w konkursie lub ułatwić przygotowanie dań.

Za koncepcję kampanii, hasło i KV odpowiada agencja Soul & Mind, która realizuje również działania PR.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Świąteczna piosenka Radia 357 z  teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Świąteczna piosenka Radia 357 z teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Odchodzi szef działu wideo gry-online.pl. "Nie mogłem się na to zgodzić"

Odchodzi szef działu wideo gry-online.pl. "Nie mogłem się na to zgodzić"