SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Segment dwutygodników telewizyjnych sprzedaje 862 tys. egz. „Ekran TV” z największym spadkiem

W I kwartale br. liderem średniej sprzedaży ogółem w segmencie dwutygodników telewizyjnych był „Tele Świat”. Wszystkie tytuły zanotowały spadki sprzedaży, a najwięcej stracił „Ekran TV”.

 

Article

Z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl wynika, że średnia sprzedaż ogółem magazynu „Tele Świat” (Wydawnictwo Bauer) w I kwartale 2016 roku wyniosła 339 385 egz. Była ona o 4,40 proc. mniejsza, niż w analogicznym okresie 2015 roku.

>>> Przeglądaj okładki gazet i magazynów w naszym dziale Jedynki

Drugie miejsce zajął także wydawany przez Bauera dwutygodnik „TV 14”. W badanym okresie osiągnął on średni wynik na poziomie 200 878 egz., po spadku o 1,16 proc.

Podium uzupełnia „Telemax” (Wydawnictwo Bauer). Jego średni wynik wyniósł 150 113 egz., po spadku w porównaniu do analogicznego okresu rok wcześniej o 6,57 proc.

Na czwartym miejscu uplasował się „Super TV” (ten sam wydawca) z wynikiem w lutym br. wynoszącym 125 936 egz. Wynik tego magazynu zmniejszył się w skali roku o 10,89 proc.

Ostatnią lokatę w rankingu zajął „Ekran TV” (Press-Media) ze średnią sprzedażą ogółem w I kwartale 2016 roku na poziomie 45 298 egz. Magazyn ten zanotował największą stratę w zestawieniu, wynoszącą 16,44 proc.

Warto dodać, że wszystkie tytuły w tym segmencie w I kwartale 2016 roku sprzedały się w liczbie 861 610 egz., o 5,78 proc. mniej, niż w I kwartale 2015 roku (wówczas średnia sprzedaż wszystkich tytułów w segmencie wyniosła 914 420 egz.).

Wirtualnemedia.pl

I kwartał

Dynamika

ZKDP

2016

2015

Tytuł

Średni nakład jednorazowy

Rozpow. płatne razem

Sprzedaż ogółem

Średni nakład jednorazowy

Rozpow. płatne razem

Sprzedaż ogółem

W proc.

Tele Świat

495 928

339 385

339 385

527 042

354 990

354 990

-4,40%

TV14

300 296

200 878

200 878

304 964

203 237

203 237

-1,16%

Tele Max

239 370

150 113

150 113

257 784

160 662

160 662

-6,57%

Super TV

228 775

125 936

125 936

244 118

141 320

141 320

-10,89%

Ekran TV

78 572

45 298

45 298

96 792

54 211

54 211

-16,44%

W marcu 2016 roku liderem średniej sprzedaży ogółem wśród dwutygodników telewizyjnych również był „Tele Świat”, którego wynik względem marca 2015 roku zmniejszył się o 1,28 proc. do poziomu 357 276 egz.

Drugie miejsce zajął magazyn „TV14” (207 576 egz.; w dół o 1,96 proc.), a trzecie - „Tele Max” (152 009 egz., - 5,04 proc.).

Również i w tym ujęciu wszystkie tytuły zanotowały spadki, a najwięcej stracił magazyn „Ekran TV” - było to 16,72 proc. do 45 120 egz.

Wirtualnemedia.pl

marzec

Dynamika

ZKDP

2016

2015

Tytuł

Średni nakład jednorazowy

Rozpow. płatne razem

Sprzedaż ogółem

Średni nakład jednorazowy

Rozpow. płatne razem

Sprzedaż ogółem

W proc.

Tele Świat

512 454

357 276

357 276

526 557

361 898

361 898

-1,28%

TV14

308 442

207 576

207 576

324 950

211 722

211 722

-1,96%

Tele Max

244 933

152 009

152 009

256 615

160 076

160 076

-5,04%

Super TV

225 959

126 193

126 193

249 948

139 266

139 266

-9,39%

Ekran TV

77 487

45 120

45 120

95 530

54 177

54 177

-16,72%

Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.
Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.

 

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Segment dwutygodników telewizyjnych sprzedaje 862 tys. egz. „Ekran TV” z największym spadkiem

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl